اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد/طغیانی: خاندوزی جوانی متعهد و متخصص است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بنده به عنوان معلم کوچک اقتصاد شهادت می‌دهم که بهتر از دکتر خاندوزی که هم در اقتصاد اسلامی و هم در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی موثر باشد در کشور نداریم.

موافق وزیر پیشنهادی اقتصاد/طغیانی: خاندوزی جوانی متعهد و متخصص است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس امروز (یکشنبه 31 مردادماه) در صحن علنی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی، با بیان اینکه خاندوزی فرزند عزیز مجلس است، اظهار داشت: ایشان از ۱۴ سال پیش تا به امروز در مرکز پژوهش‌های مجلس و در یکسال و نیم گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال تلاش است. دکتر خاندوزی به عنوان معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌ها کوشیده و بیش از ۱۵۰ گزارش نظارتی مجلس توسط زحمات ایشان تهیه شدهاست.

وی افزود: همکاری خاندوزی با مرکز پژوهش‌های مجلس و شناخت او از مدیران اجرایی دستگاه‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و به خوبی شناخت دارد که در عملکرد وزارت اقتصاد می‌تواند موثر باشد. همکاری ایشان در تهیه طرح‌ها و لوایح مجلس شورای اسلامی کاملا مشهود است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان بیش از ۳۷ مقاله علمی و پژوهشی دارد که کلید واژه آن اسلام، عدالت و اقتصاد اسلامی است. آیا فردی با چنین توانایی نمی‌تواند از عهده این وزارتخانه بر بیاید؟

طغیانی در ادامه تاکید کرد: بنده به عنوان معلم کوچک اقتصاد شهادت می‌دهم که بهتر از دکتر خاندوزی که هم در اقتصاد اسلامی و هم در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی موثر باشد در کشور نداریم.

وی با بیان اینکه وزارت اقتصاد نیازمند فردی است که انسجام فکری و نظری داشته باشد، گفت:  خوشبختانه دکتر خاندوزی از این ویژگی برخوردار است.

او در پایان گفت: دکتر خاندوزی نگاه ویژه‌ای به تحریم‌ها داشته و تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار کرده است. بنده شهادت می‌دهم دکتر خاندوزی هم جوانی توانمند و متعهد و هم فردی متخصص است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول