اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی امور خارجه/ گلرو: امیرعبداللهیان دارای شاخصه‌های برجسته‌ای برای وزارت امور خارجه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای امیرعبداللهیان دارای شاخصه های برجسته ای برای تصدی وزارت امور خارجه هستند.

موافق وزیر پیشنهادی امور خارجه/ گلرو: امیرعبداللهیان دارای شاخصه‌های برجسته‌ای برای وزارت امور خارجه است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در موافقت با حسین امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه اظهار داشت: آقای امیرعبداللهیان دارای شاخصه های برجسته ای برای تصدی وزارت امور خارجه هستند.

وی افزود: بسیاری از دوستان و همراهان ما در منطقه و محور مقاومت از انتخاب ایشان برای این پست استقبال قابل توجهی کردند.

گلرو ادامه داد: در خصوص گزارش کمیسیون نسبت به آقای امیرعبداللهیان عرض می‌کنم، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی متشکل از حوزه های مختلف امنیتی، دفاعی و سیاست خارجی کشور است.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: حضور آقای امیرعبداللهیان و پاسخ ایشان به سوالات در کمیسیون نشان از تسلط ایشان به این حوزه ها می باشد، جمع بندی کمیسیون هم این بود که ایشان صلاحیت تصدی این وزارتخانه امور خارجه را دارد.

وی بیان کرد: آقای امیرعبداللهیان دارای تحصیلات و تخصص اجرایی این حوزه می‌باشد، برای تحلیل این مهم نگاه به موضوع بازیگران خارجی، چالش های موجود در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی و ابرچالش های این حوزه، ضرورت ها و الزامات فعلی سیاست خارجی و برنامه های ایشان از جمله مواردی است که باید به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول