اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قول مساعد وزیر پیشنهادی ارتباطات به نماینده گچساران و باشت

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت افزایش سرعت اینترنت و حل مشکل چند ساله اختلال و آنتن دهی تلفن همراه در این دو شهرستان خبر داد.

قول مساعد وزیر پیشنهادی ارتباطات به نماینده گچساران و باشت

سید ناصر حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ارتباطی و حل مشکل سرعت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در گچساران و باشت امری مهم بوده و این مسئله در دستور کار بوده و آن را پیگیری می کنم.

وی افزود: امروز و در حاشیه جلسه رای اعتماد دکتر عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئله افزایش سرعت اینترنت و حل مشکل چندین ساله اختلال و آنتن دهی تلفن همراه در گچساران و باشت را با وی مطرح و وزیر پیشنهادی  قول مساعد برای حل این معضل در این دو شهرستان داد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت قول مساعد برای توسعه زیرساخت های ارتباطات در گچساران و باشت تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های ارتباطات در گچساران و باشت می تواند سبب توسعه این دو شهرستان شود.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول