اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رشد 43 درصدی اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان «بدره»

رئیس کمیته امداد شهرستان بدره گفت: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در چهار ماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته است.

رشد 43 درصدی اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان «بدره»

نقی مومنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۱۰۶ طرح اشتغالزایی برای مددجویان این شهرستان در چهار ماهه نخست امسال اجرا شده؛ برای اجرای این تعداد طرح در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این طرح‌های اجرا شده تعداد ۳۰ طرح از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد، تعداد ۴۳ طرح از طریق راهبر شغلی و با اعطای تسهیلات و تعداد ۳۲ طرح نیز از طریق کاریابی در موسسات برای مددجویان اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بدره گفت: طرح‌های اجرا شده در زمینه دامداری، گاوداری، پرورش گاو شیری، قالیبافی، صنایع دستی و دیگر مشاغل کوچک و خانگی بوده است.

مومنی در ادامه با عنوان اینکه در سال جاری از طریق راهبرهای شغلی اقدام به آموزش اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کرده‌ایم گفت: بعد از برگزاری این دوره‌های آموزشی با پرداخت تسهیلات زمینه ایجاد شغل را برای استقلال معیشتی خانواده‌ها فراهم کرده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال در حوزه اشتغال برنامه‌های پیش بینی شده است گفت: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در چهار ماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول