اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجار کامیون بمب‌گذاری شده در «أعزاز» سوریه

شبکه المیادین لبنان از انفجار یک کامیون بمب‌گذاری شده در شهر «أعزاز» سوریه خبر داد.

انفجار کامیون بمب‌گذاری شده در «أعزاز» سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین در خبری فوری از انفجار یک کامیون بمب‌گذاری شده در غرب شهر «أعزاز» سوریه خبر داد. این شهر در کنترل گروه‌های مسلح تحت حمایت ترکیه است.

هنوز رسما شمار تلفات احتمالی این انفجار که تصاویری از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ، اعلام نشده است اما برخی منابع، شمار اولیه قربانیان این انفجار را هفت زخمی اعلام می‌کنند.

 

 

شبکه سعودی العربیه نیز از وقوع یک انفجار مهیب در ظهر امروز (دوشنبه - ۲۳ آگوست) در  شهر أعزاز در حومه شمالی حلب که تحت کنترل نیروهای موسوم به «الجیش الوطنی» وابسته به ترکیه قرار دارد، خبر داد.

بر اساس این گزارش، در پی انفجار مذکور که در نزدیکی چهارراه «الجمال» و ورودی گاراژ باربری در غرب شهر أعزاز روی داد، خسارات مادی زیادی در کامیون‌های پارک شده در نزدیکی محل انفجار وارد آمد و علاوه بر آن، هفت نفر زخمی شدند.

بنا بر این گزارش، تیم‌های آتشنشانی هنوز در حال اطفای حریق حاصل از این انفجار و انتقال زخمی‌ها از محل حادثه به بیمارستان هستند و هیچ طرفی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

شهر أعزاز سوریه مانند سایر مناطق حومه شمالی حلب، اغلب هدف خودروهای بمب‌گذاری شده قرار می‌گیرد.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، وبگاه روزنامه الاهرام به نقل از یک منبع آگاه پزشکی در شهر أعزاز گفت که طی این انفجار یک نفر کشته و نه نفر زخمی شدند.

وی که خواست نامش فاش نشود گفت که حال دو تن از زخمی‌ها وخیم است و انفجار به دلیل یک بمب جاسازی شده در یک خودرو صورت گرفته است.

یک منبع آگاه پلیس وابسته به مخالفان سوری نیز تایید کرد که این انفجار موجب وارد آمدن خسارت به هفت خودرو و کامیون و منازل نزدیک به محل حادثه شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول