اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

طرح شهردار یک شهر آمریکا برای بیت کوین‌دار کردن مردم

شهردار یک شهر در ایالت میزوری آمریکا قصد دارد، تمام شهروندان شهرش را بیت کوین دار کند.

طرح شهردار یک شهر آمریکا برای بیت کوین‌دار کردن مردم

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از نیوز بیت‌کوین، شهردار شهر کولولی، در ایالت میزوری آمریکا در حال جمع کردن پول برای بیت کوین‌دار کردن همه شهروندان این شهر است. وی البته از مردم خواسته تا بیت کوین‌های خود را به این زودی‌ها نفروشند.

کولولی یک شهر کوچک در منطقه سنت‌لوئیس در ایالت میزوری است که 1500 نفر جمعیت دارد.

جیسون استوارت، شهردار این شهر اخیرا طی مصاحبه با رسانه‌ها گفته که می‌خواهد پول جمع کند و معادل هزار دلار به هر شهروند این شهر بیت کوین بدهد. مردم نباید به این زودی‌ها بیت کوین‌های خود را بفروشند و باید بیت کوین‌های خود را چند سال نگه دارند؛ چراکه قیمت بیت کوین به 500 هزار دلار رسید از فروش آنها پشیمان خواهند شد.

وی می‌گوید: بیت کوین یک طلای دیجیتال است و من دوست دارم که هر خانواری در شهرمان از 500 تا هزار دلار بیت کوین داشته باشد.

استوارت می‌گوید: من دوستانی دارم که زندگی‌شان به طور کامل تغییر کرده و از کارکردن روزانه 9 صبح تا 5 عصر توانسته‌اند به درآمد 80 میلیون دلاری تنها در چند سال برسند.  

وی می‌گوید: قرار است پول مورد نیاز برای دادن بیت کوین به مردم از سوی چند سرمایه‌گذار و خیّر که نامشان فاش نشده است، تامین شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول