اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرهنگیان هرمزگان نگرانی از بابت سهمیه واکسن کرونا نداشته باشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: آن دسته از فرهنگیان هرمزگان که در دوره اولین تزریق واکسن دچار بیماری شده‌اند، نگرانی از بابت سهمیه واکسن کرونا نداشته باشند

فرهنگیان هرمزگان نگرانی از بابت سهمیه واکسن کرونا نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج بیت اللهی صبح امروز اظهار کرد: در برنامه واکسیناسیون پوشش ۱۰۰ درصدی فرهنگیان مد نظر است که برای اجرایی شدن این مهم هماهنگی های لازم جهت واکسیناسیون آن دسته از افرادی که در زمان اجرای طرح به بیماری کرونا مبتلا بوده و یا اینکه از دوره بیماری آن ها کمتر از شش هفته گذشته، انجام شده است.

وی افزود: در استان هرمزگان همگام با سایر استان های کشور، مرحله اول واکسیناسیون از نهم مردادماه و به میمنت عید غدیرخم آغاز و طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، در این طرح که شامل معلمان و عوامل اجرایی مدارس دولتی و غیر دولتی نیروهای حق التدریس و خرید خدمات، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، مربیان پیش دبستانی، سوادآموزان نهضت سواد آموزی، کارکنان ادارات آموزش و پرورش، کارکنان و مربیان کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اساتید دانشگاه فرهنگیان، کارکنان نوسازی مدارس استان و همه گروه های وابسته به مدارس که شرایط دریافت واکسن را دارند، واکسینه شدند.

بیت الهی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که مبتلا و یا مشکوک به بیماری کرونا بوده اند و یا از دوران بیماری آن ها کمتر از شش هفته گذشته بود، پس از بهبودی و گذشت زمان مناسب می توانند  با ثبت نام و مراجعه به مراکز واکسیناسیون،  واکسن دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان که در شهریور ماه اجرا می شود، آمادگی واکسیناسیون مرحله اول این افراد نیز وجود دارد، بنابراین همکاران هیچ نگرانی از بابت سهمیه واکسن نداشته باشند و سهیمه آنان محفوظ و در زمان مناسب با هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول