اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

امکان خرید قسطی از دیجی‌کالا با اعتبار سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی

چند بار در موقعیتی قرار گرفته‌اید که نیاز مبرمی به وسیله خاصی داشته‌اید اما بودجه‌تان اجازه خرید در آن زمان را به شما نداده است؟ مثلا فرض کنید چند سالی از آخرین باری که لپ‌تاپ جدیدی خریده‌اید گذشته است.

امکان خرید قسطی از دیجی‌کالا با اعتبار سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی

شغل و ارتباطات شما هم نیازمند این است که با آخرین تکنولوژی‌ها همراه باشید، تا همین حالا هم زیادی صبر کرده‌اید و از قافله دنیای هوشمند حسابی عقب افتاده‌اید. لپ‌تاپ قدیمی بسیار کند است و وقت‌تان را می‌گیرد و با نرم‌افزارهای جدید سر ناسازگاری دارد.

قطعا زمان خرید لپ‌تاپ جدید فرارسیده است، اما با نگاهی به قیمت‌ لپ‌تاپ‌های موجود در بازار هر بار تصمیم‌تان را به تعویق می‌اندازید، حتی خرید لپ‌تاپی هم‌رده گوشی قدیمی‌تان هم نیازمند اختصاص بودجه‌ای قابل توجه است.

حالا بیایید موقعیت دشوارتری را در نظر بگیریم، تصور کنید صبح یک روز شنبه شلوغ و مهم کاری، لپ‌تاپ‌تان ناگهان خاموش شود و با هیچ وعده و وعیدی هم دیگر خیال روشن شدن نداشته باشد. می‌دانید که هزینه تعمیر آن سر به آسمان خواهد زد و ضمن گرفتن وقت بیشتر از شما هرگز لپ‌تاپ قبلی نخواهد شد.

حالا چه کار می‌کنید؟ این بار دیگر باید با چشمانی کاملا باز به لیست قیمت‌ها و موجودی جیب‌تان نگاه کنید. اوضاع اسفبار است؟

نگران نباشید، قیمت‌ها بالا رفته‌اند اما امکانات دیگری برای افرادی در این موقعیت‌ها نیز پدید آمده است: خرید قسطی!

خرید قسطی، راه‌حل آسان روزگار گرانی

خرید قسطی برای چنین مواقعی راه‌حل مناسبی به نظر می‌آید، اما نه آن خرید قسطی که از گذشته‌ها در خاطر دارید. به شکل سنتی و پس از طی کردن مراحل بسیار و دریافت وام و پیدا کردن ضامن که از هر چه خرید قسطی بود بیزارتان می‌کرد.

خرید قسطی هم مانند خیلی از روندهای دیگر دیجیتالی و هوشمند شده است. پلتفرم‌هایی ایجاد شده‌اند که امکان خرید قسطی امن و هوشمند را فراهم می‌آورند. مثلا آیا ایده‌آل نیست که کالایی را که به دنبال آن هستید در دیجی‌کالا پیدا کنید و برای خرید قسطی آن اقدام کنید؟ خب، خبر خوب این است که دیجی‌کالا این روزها، کمپین خرید قسطی اجرا کرده است و شما به راحتی می‌توانید از مزایای این کمپین بهره‌مند شوید.

چی لازم داری؟ از دیجی‌کالا قسطی بخرش!

خرید قسطی از دیجی‌کالا از طریق سوپر اپلیکیشین دیجی‌پی امکان‌پذیر است. دیجی‌پی با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین شروع به فعالیت کرده است و در کنار خدمات بسیاری که ارائه می‌دهد امکان خرید قسطی از دیجی‌کالا را نیز فراهم آورده است.

خرید قسطی از دیجی‌کالا چه مراحلی دارد؟

شما دو راه پیش‌رو دارید، می‌توانید از لیزینگ‌ها اعتبار آنلاین دریافت کنید و یا کارت تجارت آسان خریدتان را فعال کنید، در روش اول قدم‌های زیر را بردارید:

با شماره همراهی که به نام خودتان است وارد سوپراپلیکیشن / وب‌اپ دیجی‌پی شوید
یک فقره چک صیادی به نام خود و یا بستگان درجه یک‌تان داشته باشید

در روش دوم هم باید:

به یکی از شعبه‌های بانک تجارت مراجعه کنید و کارت آسان خرید دریافت کنید
با شماره همراهی که به نام خودتان (فردی که آسان کارت به نام اوست) وارد دیجی‌پی شوید و کارتتان را فعال کنید

حالا ثبت‌نام شروع می‌شود، در این مرحله باید:

تامین‌کننده اعتبارتان را انتخاب کنید

لیزینگ پارسیان (22.89% سود سالیانه)
تجارت-آسان خرید (18% سود سالیانه)
لیزینگ رایان سایپا (22.89% سود سالیانه)

مبلغ اعتبارتان (تا سقف 200،000،000 ریال) را تعیین کنید
تعداد اقساط را تعیین کنید (نه و دوازده ماهه)

حالا شما طرح دلخواه‌تان را انتخاب کرده‌اید که پس از ثبت‌نام قابل ویرایش نیست. مبلغ چک ضمانت و همین‌طور کارمزد دیجی‌پی را مشاهده می‌کنید و به مرحله بعدی می‌روید. مشخصات‌تان را وارد می‌کنید و ثبت‌نام‌تان انجام می‌شود.

مدارکی را برای احراز هویت و اعتبارسنجی باید ارائه کنید که پس از بررسی آنها طی چند روز با شما تماس خواهند گرفت و دیجی‌پی اعتبار مد نظر را به شما ارائه می‌کند. امکان خرید از دیجی‌کالا به محض اختصاص اعتبار به شما امکان‌پذیر است.

 

خرید قسطی از دیجی‌کالا چه مزایایی دارد؟

«دیجی‌پی، پرداخت، باهوش» این شعار دیجی‌پی است، شما بدون نیاز به ضامن و اقدام حضوری، به سرعت اعتبار دریافت می‌کنید، بازپرداخت اقساط به سادگی، غیر حضوری و یک‌ماه پس از دریافت اعتبار خواهد بود. دیجی‌کالا معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران است که بیش از 4.5 میلیون کالای متنوع دارد. به‌طور قطع می‌توانید کالای مد نظرتان را از بین برندهای معتبر و مختلف انتخاب کنید.

خرید قسطی از دیجی‌کالا، بازی برد برد

حالا شما به آسانی از امکانات سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی استفاده کرده‌اید، کالای مد نظرتان را به سرعت و بدون نیاز به زمانی برای تامین بودجه از بین بهترین و با کیفیت‌ترین مدل‌ها انتخاب می‌کنید. کالای شما به روز و جدید است و نیازهایتان را برآروده می‌کند، شما مجبور نشده‌اید به خاطر قیمت کالا دست از ایده‌آل‌هایتان بکشید. پس فرصت را از دست ندهید و از مزایای کمپین استفاده کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول