اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی صمت/ موسوی: برنامه‌های فاطمی امین توجه ویژه‌ای به معیشت مردم دارد

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در حوزه خودرو، معادن، فلزات و سایر موضوعات مرتبط با کالاهای اساسی و معیشت مردم توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

موافق وزیر پیشنهادی صمت/ موسوی: برنامه‌های فاطمی امین توجه ویژه‌ای به معیشت مردم دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان و در موافقت با برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت ضمن قدردانی از رییس جمهوری برای معرفی کابینه‌ای جوان، انقلابی و متخصص اظهار داشت: ما باید برای کشور به معنای واقعی فکر کنیم آقای فاطمی امین بهترین گزینه برای این وزارتخانه است. دختران حضرت شعیب به پدرشان گفتند که او را به کار بگیر و از او استفاده کن؛ دو شاخص و صفت دارد؛ یکی اینکه قوی هست و دیگر اینکه امین هست اگر می‌گفتند"فانه فاطمی الامین" همه اش تمام شده بود.

وی افزود: وزارت صمت وزارتخانه ای عریض و طویل است که باید برای هدایت و سکانداری این وزارتخانه فردی امین و متخصص انتخاب کرد و دکتر فاطمی امین وزیر پیشنهادی بهترین گزینه برای این وزارتخانه است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی صمت جوان انقلابی، تحول گرا و مداق است. برنامه‌های آقای فاطمی امین در ارتباط با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست‌های کلی صنعت مبنی بر افزایش رقابت پذیری براساس لغو امتیازات خاص و غیر ضرور پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه مردم کشور در شرایط حاضر درگیر ویروس منحوس کرونا شدند، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی در کشور خوابیده است و برای اینکه شرایط رو به بهود شود باید ابتدا به وزیر پیشنهادی وقت بدهیم و بعد مطالبه کنیم. به عبارتی ابتدا باید مشکلات سرمایه در گردش و تهیه مواد اولیه کارگاه‌های تولیدی را برطرف شود.

وی یادآور شد: وزیر پیشنهادی صمت در برنامه‌های خود به دنبال انسجام، تعادل منطقه ای از طریق حمایت از زیرساخت‌ها و برقراری مشوق های متناسب با رعایت اصول آمایش سرزمین، پرداخت و دنبال ایجاد توازن در منطقه براساس آمایش سرزمین است. این مسائل به خوبی در برنامه آقای فاطمی امین پیش بینی شده و در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز چکش‌کاری شده است.

موسوی همچنین تصریح کرد: وزیر پیشنهادی صمت در حوزه خودرو، معادن، فلزات و سایر موضوعات مرتبط با کالاهای اساسی و معیشت مردم توجه ویژه‌ای خواهد داشت، مردم در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا گرفتار شده اند و بسیاری از واحدهای تولیدی راکد شده است که وزیر پیشنهادی برای این شرایط برنامه‌هایی ارائه کرده است.

موسوی با تاکید بر اینکه برنامه‌ های وزیر پیشنهادی صمت در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و تحلیل شده است، ادامه داد: امیدواریم در حوزه خودرو، معادن، فلزات، کالای اساسی و معیشت مردم نیز برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت اجرایی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول