اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار تشکیلات خودگردان درباره عواقب وخیم سیاست‌های تل‌آویو

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین درباره پیآمدهای خطرناک تداوم سیاست‌های ظالمانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی به ویژه در قدس اشغالی و کرانه باختری هشدار داد.

هشدار تشکیلات خودگردان درباره عواقب وخیم سیاست‌های تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که تداوم سیاست‌های ظالمانه و نژادپرستانه اسرائیل به ویژه در شهر قدس اشغالی و تمامی روستاها و شهر‌های کرانه باختری که شاهد تخریب گسترده خانه‌ها، قتل کودکان و جوانان است و نیز تداوم محاصره نوار غزه پیآمدهای خطرناکی خواهد داشت.

وی در نشست هفتگی کابینه با اشاره به افزایش روند تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری به ویژه قدس و تشدید محاصره غزه و ممانعت از بازسازی نوار غزه، بر ضرورت مقابله با ماشین کشتار اسرائیلی که جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد، تأکید کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، اشتیه همچنین اقدام «صندوق داخلی یهودیان» مبنی بر موافقت با تخصیص مبالغ هنگفت برای اشغال هزاران هکتار از اراضی کرانه باختری و قدس شرقی جهت توسعه شهرک‌سازی را محکوم کرد و گفت که این اقدامات تجسم واقعی تلاش برای الحاق اراضی فلسطینی به رژیم صهیونیستی و نابودی امکان تشکیل دولت فلسطین است.

وی به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی از جمله مسجدالأقصی و حرم شریف ابراهیمی و تلاش برای پاکسازی نژادی فلسطینیان اشاره و بر ضرورت مداخله فوری بین‌المللی، عربی و اسلامی برای مقابله با این تجاوزات و جنایت‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول