اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تأیید صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع در گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی امروز در قرائت گزارش این کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی دفاع اعلام کرد که صلاحیت امیر سرتیپ آشتیانی در این کمیسیون برای تصدی این وزارتخانه مورد تأیید است.

تأیید صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع در گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه یکم شهریور) در جلسه علنی مجلس گزارش این کمیسین درباره برنامه‌های پیشنهادی امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و استعلامات گرفته شده «محمدرضا آشتیانی» متولد ۱۳۳۹ است و دارای مدرک دکتری تخصصی علوم دفاعی راهبردی از دانشگاه عالی علوم دفاعی با درجه نظامی سرتیپ تمام است.

وی افزود: وی در دوران دفاع مقدس مسئولیت یگان‌های رزمی را بر عهده داشته و بعد از دوران دفاع مقدس در مسئولیت‌های مهمی از جمله جانشینی فرماندهی کل ارتش و جانشینی رییس ستاد کل نیروهای مسلح را عهده دار بوده  است. در همان دوران دفاع مقدس نیز به افتخار جانبازی نائل آمده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امیر سرتیپ آشتیانی تجربه و تخصص فراوانی در حوزه مدیریتی دارد و در حوزه های مختلف از  بخش عملیاتی گرفته تا اطلاعاتی مسئولیت داشته اند.

عباس زاده مشکینی گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع در کمیسیون امنیت ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: انتظار کمیسیون  امنیت ملی از نمایندگان مجلس برای رأی‌دهی به وزیر دفاع آن است که حتی یک رأی مخالف در مجلس یازدهم نداشته باشد چرا که رأی بالای وزیر دفاع می‌تواند پیام‌های ویژه‌ای برای دشمنان خارجی داشته باشد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: باید برای تهدیدها آماده تر و مجهزتر باشیم؛ امروز عمق دشمنی و کینه نظام سلطه را بهتر می‌شناسیم و با تحولاتی که در اطراف کشور اتفاق می‌افتاد آشنایی دارید که البته بنده نمی‌خواهم این مسئله را باز کنم. 

عباس زاده مشکینی در پایان گفت: با توجه به انطباق برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تمامی اسناد بالا دستی نظام، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صلاحیت وی را تایید می‌کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول