اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجلس اقبال بالایی به فاطمی امین دارد/ با سوابق درخشان گزینه وزارت صمت به «جهش تولید» امیدواریم

عضو کمیسیون بودجه مجلس از اقبال بالای نمایندگان مجلس به سید رضا فاطمی امین برای وزارت صمت خبرداد و گفت: نزدیکی وزیر پیشنهادی صمت به رئیس جمهور امیدها را برای جهش تولید و رونق اقتصاد کشور دوچندان کرده است.

مجلس اقبال بالایی به فاطمی امین دارد/ با سوابق درخشان گزینه وزارت صمت به «جهش تولید» امیدواریم

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن حمایت از سیدرضا فاطمی امین برای تصدی وزارت صمت، اظهار داشت: آقای فاطمی امین فردی متعهد و متخصص است و مجلس هم به او اقبال بالایی دارد و همین اقبال بالا مسئولیت وی را دو چندان می‌کند.

وی افزود: تجربیات مرتبط آقای فاطمی امین در زمینه صنایع و معادن انتظارات را از وی برای تحقق جهش تولید و ارتقای اقتصاد کشور دو چندان کرده و سابقه وی در معاونت اقتصادی آستان قدس رضوی امیدها برای تحقق این امر مهم را بیشتر کرده است.

کرمی خاطرنشان کرد: آقای فاطمی امین در هر جا که مسئولیت داده نشان داده که فرا جناحی عمل کرده و  رابطه نزدیک او با رئیس جمهور و اعتماد به برنامه و سابقه ایشان گره گشای مشکلات عدیده این وزارت خانه خواهد بود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با تحصیلات تخصصی وزیر پیشنهادی صمت اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار داریم برخی ساختارهای معیوب وزارتخانه صمت با حضور ایشان اصلاح شود شاهد تحول جدی در این وزارتخانه باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول