اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشف 2 انبار سلاح و مهمات تکفیری‌های مورد حمایت ائتلاف سعودی در یمن

نیروهای ارتش و کمیته‌های یمن در دو عملیات امنیتی در شهر الزاهر واقع در استان البیضاء دو انبار سلاح و مهمات متعلق به تکفیری‌های مورد حمایت ائتلاف سعودی را کشف و ضبط کردند.

کشف 2 انبار سلاح و مهمات تکفیری‌های مورد حمایت ائتلاف سعودی در یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دستگاه‌های امنیتی در استان البیضاء در جنوب غرب یمن که مناطق وسیعی از آن در کنترل دولت نجات ملی این کشور است، روز دوشنبه موفق شدند مقادیری سلاح و مین را در دو عملیات امنیتی جداگانه از تکفیری‌ها ضبط کنند.

یک مقام امنیتی یمن به المسیره گفت: در عملیات نخست یک انبار سلاح در یکی از مساجد منطقه الحبج شهر الزاهر در استان البیضاء کشف شد و در عملیات دوم ۱۰۴ مین کشف شد که در منزل احمد علی الحاج البرمانی یکی از سرکرده‌های تکفیری در منطقه آل برمان در شهر الزاهر مخفی شده بود.

این مقام امنیتی افزود: دو عملیات امنیتی با همکاری شهروندان شریف منطقه الزاهر انجام شد که نقش برجسته‌ای در تحقق این پیروزی داشتند.

او افزود: اگر هوشیاری سرویس‌های امنیتی در مقابله با اجرای نقشه‌های عناصر تکفیری نبود شهروندان و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی هدف گرفته می‌شدند.

مقام امنیتی یمن تاکید کرد:دستگاه های امنیتی تاکید می‌کنند که امنیت و ثبات استان البیضاء خط قرمز است و به هیچ قیمتی اجازه بی ثبات شدن این استان داده نمی‌شود.

قریب به دو ماه پیش گروهک تروریستی القاعده در بیانیه‌ای از کشته شدن چندین نفر از سرکردگان خود در البیضاء یمن خبر داد و این موضوع بار دیگر بر ارتباط محکم میان ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی و گروهک‌های تروریستی-تکفیری یعنی داعش و القاعده صحه گذاشت.

دولت نجات ملی یمن همان زمان تاکید کرد که آمریکا در پشت پرده عملیاتی است که عناصر مزدور ائتلاف سعودی در شهر الزاهر استان بیضاء تحت عنوان النجم‌الثاقب به راه انداختند.آمریکایی که به دروغ از تمایل به صلح در یمن دم می‌زند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول