اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مدیریت شایسته و توانمند در هفته‌تپه روی کار بیاید

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مدیر شایسته‌ای در نیشکر هفت‌تپه بر روی کار بیاید که با فعال کردن خطوط مختلف تولید شرکت، علاوه بر جذب نیروهای اخراج‌شده، بتواند نیروهای بیشتری را استخدام کند.

مدیریت شایسته و توانمند در هفته‌تپه روی کار بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حضور یافت.

ابتدا شماری از کارگران دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح و خواستار پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در خوزستان از مسئولان به ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سید محمدنبی موسوی‌فرد در جمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بیان توصیه‌های دینی و راه‌های تقویت ایمان پرداخت و گفت: اگر ایمان قوی شد، فقر و غیره برای انسان فرقی نمی‌کند و هر کسی که تقوا پیشه کند، راه برون رفت از مشکلات برای او ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که مهلتی به دولت سیزدهم داده شود، عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند مردم از این انتخابات خیر خواهند دید، ابتدای انقلاب بنیه دفاعی ضعیف بود و الان در دل تحریم‌ها توانستیم به موفقیت های عالی برسیم، اما بنیه اقتصادی اینگونه نیست چونکه به حرف رهبری گوش ندادیم.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به مسائل شرکت هفت تپه، اظهار داشت: برای چندمین بار بین کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه حضور پیدا می‌کنم.

وی عنوان کرد: ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه مدافع حق کارگران هستند و از پای منافع ملت کوتاه نمی‌آیند و در همین راستا در کنار کارگران از جمله شرکت هفت تپه قرار می‌گیریم.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که در کشور هنوز دسته ای از مسئولان تحمل ندارند که کارگر مشکلات‌ و دردها را بگوید، گفت: کارگری که چند ماه حقوق نگرفته زندگی بر او سخت شده است و اگر مدیران توانمند پای کار بیایند مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که اگر مدیر توانمند توانست در شرکت هفت تپه خطوط تولید را یکی پس از دیگری فعال کند، می‌تواند تعداد بیشتری کارگر استخدام کند، خاطرنشان کرد: با سر کار آمدن مدیر توانمند مشکل هفت تپه حل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که اگه همه مطالبه گر باشند، کسی نمی‌تواند زور بگوید، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه‌ ها کرسی آزاد اندیشی را تبلیغ می‌کند و اول مطالبه گر کارگران هستند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد عنوان کرد: اینکه مکرر در جمع کارگران هفت تپه حضور پیدا کرده و مسائل به این نقطه رسیده، تنها با آمدن کف خیابان ها نیست بلکه پیگیری ها انجام شده است. می توان شیوه و مُدل مطالبه گری را به گونه ای تنظیم کرد بدون اینکه بار منفی برای انقلاب اسلامی به بار بیاورد.

وی با بیان این‌که رهبرمعظم انقلاب می فرمایند آی مسئولان مردم عائله شما هستند، خاطرنشان کرد: ما صدای شما هستیم. اینکه یک نفر بازنشسته توانمند بکار گرفته شود اشکالی ندارد اما اینکه کلی بازنشسته مجدد بر سرکار بیایند پذیرفتنی نیست. اینکه کارگران حقوق کم بگیرند و برخی حقوق کلان بگیرند پذیرفتنی نیست.

وی اظهار داشت: هفت تپه مصداق عینی این سخن از رهبرمعظم انقلاب است که اگر در رأس هر مجموعه‌‌ای مدیر انقلابی، جهادی، شایسته و پاکدست قرار گیرد، همیشه موفق خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: اگر برای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه این بیانات رهبری تحقق پیدا می‌کردند، مشکلات فعلی وجود نداشت.

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: بنده به سهم خودم تلاش می‌کنم کاری که تا الان برای هفت تپه اتفاق افتد استمرار پیدا کرده و با کمک مسوولان مرکز کشور، مدیری شایسته، لایق، انقلابی و جهادی روی کار بیاید.

امام جمعه اهواز با اشاره به طرح دغدغه‌ها و مطالبات از سوی کارگران شرکت، خاطرنشان کرد: مدیر جدیدی که بر روی کار می‌آید با فعال کردن خطوط مختلف تولید شرکت، علاوه بر جذب نیروهای فصلی اخراج‌شده، بتواند نیروهای بیشتری را استخدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در مجموع ان شاءالله همه ما باید تلاش کنیم که مدیری شایسته و لایق بر روی کار بیاید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول