اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی صمت/بهروزی‌‌فر: فاطمی امین پاکدست، ساده‌زیست و متخصص است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پاکدست، ساده‌زیست، انقلابی، متعهد و متخصص است و تجارب بسیار سنگینی در حوزه صنعت دارد.

موافق وزیر پیشنهادی صمت/بهروزی‌‌فر: فاطمی امین پاکدست، ساده‌زیست و متخصص است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، خلیل بهروزی‌فر نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز صبح مجلس و در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: فاطمی امین بسیار نتیجه‌محور و خروجی‌گرا است و حرف کلی نمی‌زند و آنچه که انتظار داریم تا توسط وزرا دنبال شود، در ایشان هست.

وی ادامه داد: فاطمی امین پروژه‌ها را تعریف کرده و آنها را بر اساس زمان و مکان مشخص کرده است و مردم و مجلس می‌توانند نظارت و کنترل خودشان را نسبت به این برنامه‌ها دنبال کنند.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فاطمی امین اعتقاد عمیقی به سیستم نظارت و کنترل بر پایش پروژه‌ها دارد و همه ظرفیت‌ها را برای آن بسیج می‌کند.

بهروزی‌فر با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پاکدست، ساده‌زیست، انقلابی، متعهد و متخصص است، ادامه داد: وی دارای تجارب بسیار سنگینی در حوزه صنعت است و از فرهنگ بسیجی و نگاه میدانی به حوزه صنعت برخوردار است.

وی افزود: فاطمی امین فسادستیز است و در مقابل کسانی که امروز در شبکه فساد فعال هستند، مبارزه خواهد کرد که البته لازمه مبارزه او، رأی قاطع مجلس به وزیر پیشنهادی است که می‌تواند پشتوانه خوبی برای وی فراهم کند.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تطبیق حداکثری برنامه‌های فاطمی امین با اسناد بالادستی از نقاط قوت برنامه‌های اوست، اظهار داشت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت شامل حوزه‌های شهرستانی، استانی و ملی است و برنامه‌های بین المللی او نیز کشورها را به چهار دسته تقسیم کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس در پایان با اشاره به برخی دیگر از برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت از جمله افزایش صادرات غیرنفتی به میزان دو برابر فعلی طی چهارسال آینده، تنوع در روش‌های تامین ارز، از جمله تهاتر و ایجاد کانال‌های مالی دوطرفه با کشورهای هدف است و استفاده از ظرفیت معاهدات دو و چندجانبه مانند پیمان اوراسیا، خواستار رأی قاطع مجلس به وی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول