اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی صمت/ فرهنگی: فاطمی امین با تحول‌گرایی عملکرد موفقی در بخش‌های مختلف داشته است

نماینده تبریز در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت علاوه بر داشتن قدرت و توان خوب ایده‌پردازی، روحیه تحول‌گرایی و مهارت‌های ادراکی که لازمه جایگاه مهم وزارت در هر کشور و نظامی است را داشته و عملکرد اجرایی قابل توجهی دارد.

موافق وزیر پیشنهادی صمت/ فرهنگی: فاطمی امین با تحول‌گرایی عملکرد موفقی در بخش‌های مختلف داشته است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 2 شهریور)مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: آقای فاطمی امین وزیر پیشنهادی  صمت علاوه بر داشتن قدرت و توان خوب ایده‌پردازی و داشتن روحیه تحول‌گرایی و داشتن مهارت‌های ادراکی که لازمه جایگاه مهم وزارت در هر کشور و نظامی است عملکرد اجرایی قابل توجهی را دارد. 

وی افزود: وزیر پیشنهادی صمت مدتی در ریاست جمهوری همکاری داشتند و موفقیت‌های زیادی داشته‌اند و با اینکه در ریاست جمهوری بودند و به این نهاد ابزارهای مستقیم ندارد و موفق شد از یک موضوعی که هیچ سابقه‌ای در کشور نداشته و یا در حد خیلی اندک بوده است موفق بیرون بیاید مثلاً در موضوع خودروهای دوگانه‌سوز از نزدیک به صفر به حدود یک میلیون خودرو در مدت مسؤولیتی که داشتند رسیدند ضمن اینکه در حوزه خودروهای فرسوده هم عملکرد بسیار ضعیف قبل از خود را تبدیل به یک عملکرد قابل قبول آن هم با نداشتن ابزارهای اجرایی مستقیم را از خود به جا گذاشتند که این کار را با یک نگاه فرابخشی و استفاد از ابزارهای مختلف عملیاتی کردند. 

فرهنگی گفت: فاطمی امین مدت‌های طولانی مدیریت بخش‌های مختلف وزارت صمت را داشته است؛ وزیر پیشنهادی صمت در هر جا که بوده است موفقیت از خود به جا گذاشته است.

نماینده تبریز در مجلس گفت: فاطمی امین در آستان قدس هم اقدامات تحول‌گرایانه خوبی انجام داده است به عنوان مثال یک شرکت دانش‌بنیان موفقی را با وجود مخالفت ساختار سنتی در آنجا وجود دارد راه‌اندازی کرده است و این کار را با بسیج عمومی و بسیج غیردولتی و بخش غیر آستان قدس موفق شده است در زمینه زنجیره تأمین و حوزه فعال کردن بخش‌های اقتصادی مختلف عملکرد مناسبی را از خود به جا گذاشته است و درآمد 3 میلیاردی را در طول مدت دو سال به بیش از 10 برابر یعنی 33 میلیارد رسانده است که این موضوع بیانگر آن است او توانایی اجرایی پیشبرد اهداف را در حوزه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی صمت تصریح کرد: فاطمی امین یک نموداری از برنامه‌های خود به کمیسیون‌ها ارائه کرد که دارای برنامه‌های زمان بندی شده با اعداد و ارقام است و کاملا مشخص شده که تا پایان 1400 چه اقدامی قرار است صورت بگیرد و همچنین برای افق سال های آینده نیز چه برنامه‌هایی مدنظر دارد. از طرفی درخصوص تامین نیازهای ضروری نیز مقرر شده با همکاری آقای ساداتی نژاد اقلام ضروری را به دست مردم برسانند. با تشکر از 194 نفر از نمایندگانی که برای موافقت با وزیر پیشنهادی صمت ثبت نام کردند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول