اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مددی: رقم انتقال قائدی محرمانه است/افراد مریض شایعه مذاکره با نکونام را مطرح کردند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رقم قرارداد انتقال قائدی را نمی‌توانم بیان کنم چون محرمانه است اما فکر می‌کنم یکی از بالاترین رقم‌ها در فوتبال ایران است.

مددی: رقم انتقال قائدی محرمانه است/افراد مریض شایعه مذاکره با نکونام را مطرح کردند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد مددی در خصوص مهدی قائدی، گفت: حدود ۱۰ روز مذاکرات فشرده با مقامات باشگاه شباب الاهلی امارات را بر اساس تصمیم و مصوبه هیات مدیره محترم و با تایید فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در یک فضای کاملا حرفه‌ای برگزار کردیم. حقیقت امر این است که مهدی قائدی خیلی تمایل داشت که در فضای جدید و خارج از ایران به فوتبالش ادامه دهد اما من هم می‌خواستم منافع باشگاه استقلال در این قضیه رعایت شود و به همین دلیل مذاکرات خود را با باشگاه الاهلی خیلی جدی ادامه دادیم.

وی افزود:رقم قرارداد انتقال قائدی را نمی‌توانم بیان کنم چون محرمانه است اما فکر می‌کنم یکی از بالاترین رقم‌ها در فوتبال ایران است. از طرفی لازم می‌دانم که دوباره یاد آوری کنم که خود مهدی هم دوست داشت در خارج از کشور ادامه دهد و به نظرم فرصت مناسبی بود تا این بازیکن زمانی ترانسفر شود که برای باشگاه استقلال هم عایدی قابل توجهی داشته باشد.

 مدیرعامل استقلال در ادامه و در واکنش به شایعات مطرح شده درباره ارقام پیشنهادی به قائدی عنوان کرد: توصیه من این است که رویا پردازی را کنار بگذاریم و در واقعیت کار کنیم. اسناد و نامه‌های ارسالی به باشگاه مشخص و قابل بررسی است اما عده‌ای به دروغ مدعی پیشنهادهای عجیب هستند که از آن‌ها می‌خواهم اسناد آن را منتشر کنند و در غیر این صورت باید پاسخگوی تشویش اذهان عمومی در مراجع مربوطه باشند.

مددی درباره بازیکنان جذب شده به استقلال افزود: ما بر اساس لیست آقای مجیدی تا الان بازیکنان را جذب کرده‌ایم و با برخی از بازیکنان هم تمدید کرده‌ایم که حتماً هواداران در جریان قرار گرفته‌اند. مذاکرات ما با بازیکنان مختلف که در لیست آقای مجیدی هستند ادامه دارد و نامه نگاری‌های مربوطه هم درباره آن‌ها شده است و امیدوارم در روزهای آینده هم بتوانیم بازیکنان مد نظر ایشان را جذب کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص وضعیت گابریل پین دستیار خارجی مد نظر فرهاد مجیدی هم صحبت کرد و گفت: ما قرارداد آقای پین را بعد از اصلاح موارد، مجدداً برایشان ارسال می‌کنیم اما حضور ایشان در ایران منوط به برداشته شدن قانون عدم جذب خارجی‌ها در لیگ ایران است. امیدوارم این قانون خیلی زود برداشته شود. در این رابطه با آقایان کامرانی‌فر، محمودزاده و بهاروند صحبت کردم و همه آن‌ها گفتند که منتظر ابلاغ هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص هستند. 

وی درباره تمدید قرارداد حسینی با استقلال هم گفت: به هرحال این بازیکن با اخلاق و خوش استیل استقلال به باشگاه آمد و با ما توافق کرد. او در محیطی دوستانه با ما تمدید کرد و از او که فرزند استقلال است متشکرم.

مددی در پایان درباره شایعه مذاکره‌اش با جواد نکونام گفت: این هم ساخته و پرداخته اذهان مریض است و بالاخره منافع عده‌ای در استقلال بهم خورده که هرروز یک حاشیه می‌سازند. آنقدر این شایعه مضحک است که نمی‌دانم دقیقا چه بگویم. امیدوارم فقط هوادارانمان حواسشان نسبت به این دروغ پردازی‌ها جمع باشد و تحت تاثیر قرار نگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول