اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دری نجف‌آبادی: عده‌ای گمان کردند آذرآب سفره چلوکباب است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عده‌ای گمان کردند آذرآب سفره چلوکباب است و با این تصور دنبال بهره‌برداری خود بودند که این افراد موجب خسارت و خسران این مجموعه بزرگ و بی‌نظیر شدند.

دری نجف‌آبادی: عده‌ای گمان کردند آذرآب سفره چلوکباب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان‌علی دری نجف آبادی ظهر امروز در بازدید از شرکت آذرآب اراک اظهار کرد: تاکنون چهار بار از مجموعه آذر آب بازدید داشته‌ام که نخستین بازدید آن مربوط به دوران مجلس دوم شورای اسلامی بود.

وی تصریح کرد: آذرآب به مدیرانی لایق و با کفایت نیازمند است، مدیران گذشته این شرکت با ناکارآمدی و منفعت خود خسارت‌های زیادی زدند و موجب خسران این مجموعه شدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید شرکت باید برای شکوفایی این مجموعه بیش از پیش تلاش کنند، ادامه داد: آذر آب یک برند بین المللی و یک صنعت استراتژیک است، باید با برنامه‌ریزی، جذب مشارکت خارجی، راه‌اندازی تولید رقابتی، توجه به امر صادرات، کم کردن هزینه‌های جاری در راستای شکوفایی آن تلاش کرد.

دری نجف‌آبادی افزود:  فعال‌سازی مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان کمک دهنده به بخش صنعت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: آذرآب در زمره واحدهای مادرتخصصی و بی‌نظیر است که ساخت این مجموعه منهای زمان در شرایط کنونی به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد، لذا باید در حفظ و حراست از آن کوشید.

امام جمعه اراک بر لزوم همدلی مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه در راستای رفع مشکلات این شرکت تاکید کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول