اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی علوم/ رجایی: برنامه های زلفی‌گل کلی است و قابلیت ارزیابی ندارد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری کلی است و قابلیت ارزیابی و سنجش ندارد.

مخالف وزیر پیشنهادی علوم/ رجایی: برنامه های زلفی‌گل کلی است و قابلیت ارزیابی ندارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم‌، تحقیقات و فناوری و در مخالفت با وی با بیان اینکه برنامه‌های وزیر پیشنهادی کلی است، اظهار داشت: در برنامه‌های ارائه شده بازه زمانی برای اجرا مشخص نشده و این برنامه‌ها قابل ارزیابی و سنجش نیست.

وی با بیان اینکه موضوع تأمین اعضای هیأت علمی در برنامه‌های وزیر پیشنهادی مغفول مانده است، گفت:‌ امروز دنیا به سمت کارآفرینی و کاربردی شدن علم حرکت کرده اما در برنامه‌های آقای زلفی‌گل در این خصوص چیزی نمی‌بینیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس تصریح کرد: آقای زلفی‌گل فردی دانشمند است و بیش از 600 مقاله علمی دارد اما مشکل کشور همین است که مقالات علمی در جهت تولید ثروت و قدرت هزینه نشده است.

رجایی همچنین به عضویت وزیر پیشنهادی علوم در شورای بورس دانشجویان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در سال 93 از ظلم بزرگی که به دانشجویان بورسیه شد صحبت کردند و خواستار احقاق حق این دانشجویان شدند اما هنوز مشکل این دانشجویان حل نشده است.

وی تصریح کرد: منظومه فکری آقای زلفی‌گل و جریان فکری ایشان نامشخص بوده و موضع‌گیر‌های سال‌های اخیر ایشان محل بحث است.

نماینده مردم لنجان در مجلس در پایان اظهار داشت: آیا وزارت علوم نیاز به یک وزیر با گفتمان انقلابی ندارد؟ چرا برخی جریانات سیاسی خاص از ایشان حمایت می‌کنند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول