اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی علوم/ نادری:‌ به شرطی از زلفی گل حمایت می‌کنیم که تحول خواه باشد

نماینده تهران در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: به شرطی از زلفی گل حمایت می‌کنم که او چهره تحول خواه گذشته خود را نگاه داشته و از متخصصان در بدنه وزارتخانه و دانشگاه استفاده کند.

موافق وزیر پیشنهادی علوم/ نادری:‌ به شرطی از زلفی گل حمایت می‌کنیم که تحول خواه باشد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، 2 شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: انتخاب آقای زلفی گل به عنوان شهروند نمونه و مدیر جهادی و انقلابی و همچنین نامگذاری یک خیابان در همدان به نام وی در زمان حیاتش از جمله مواردی است که معرفی وی را توجیه می‌کند.

وی افزود: وجهه بسیجی آقای زلفی گل در عرصه‌های مختلف باعث شده دبیر مجمع بسیج اساتید استان باشد و همچنین وی چند بار در محضر رهبر معظم انقلاب سخنرانی کرده و ایده بنیاد ملی نخبگان را مطرح کرد که خود مأمور به راه‌اندازی آن شد. همچنین وزیر پیشنهادی علوم در سوابق خود ریاست دانشگاه همدان را برعهده داشت که باید گفت دانشگاه، خود نمونه کوچکی از وزارتخانه است.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: آقای زلفی‌گل 11 سال تجربه معلمی و فعالیت در حوزه آموزش عالی را دارد، همچنین آقای زلفی گل وزنه‌ای علمی بوده و نظریه‌پرداز و تحول‌خواه است و بنده یک دهه آقای زلفی گل را می‌شناسم و می‌گویم مدیری انقلابی، علمی، توانمند و تحول‌گرا است.

نادری گفت: در سال 88 وزیر پیشنهادی علوم درِ دانشگاه همدان را مقابل فتنه‌گران بست و مواضع انقلابی وی زبانزد دوستان همدانی است و اینکه می‌گویند چرا برخی افراد خاص از او حمایت می‌کنند باید گفت پاسخ وی این بوده که برخی از آنها را حتی یک بار هم ندیده ضمن اینکه باید نظر متدینین انقلابی مانند کامران دانشجو را هم دید که وی را تأیید کرده است.

وی افزود: برنامه‌های وزیر علوم جامع است و هدفمندسازی آموزش و پژوهش و عملیاتی کردن آن در سرلوحه‌های برنامه‌های آقای زلفی گل قرار دارد؛ شهادت می‌دهم تمام حرف‌هایی که علیه وی در رسانه‌ها گفته شده ناروا است.

نادری زلفی گل را فردی در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: مجلس از وزیر پیشنهادی علوم حمایت می‌کند به شرطی که چهره تحول خواه گذشته خود را نگاه داشته و از متخصصان در بدنه وزارتخانه و دانشگاه استفاده کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول