اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| شوکه شدن سرمربی جمهوری چک/ کلمبیا برای کسب تجربه آمده است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان جمهوری چک حضور تیمش در قهرمانی جهان را حائز اهمیت دانست و گفت: در ست نخست دیدار برابر کلمبیا شوکه بودیم.

والیبال نوجوانان جهان| شوکه شدن سرمربی جمهوری چک/ کلمبیا برای کسب تجربه آمده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم نوجوانان جمهوری چک در نخستین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه سه بر یک از سد کلمبیا گذشت.

یان اسوبودا، سرمربی چک‌ها در واکنش به این پیروزی، اظهار داشت: حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان برای ما بسیار مهم بود. ست نخست بازی را سخت و بد شروع کردیم. شوکه بودیم و استرس داشتیم اما درجریان بازی کم کم از نظر سرویس و دفاع به عملکرد بهتری رسیدیم و درنهایت پیروز شدیم.

وی در ارزیابی از سطح رقابت‌‌های تهران هم گفت: این بازی‌ها سطح بالایی دارد و از حالا باید برای بازی دوم مقابل ایتالیا تیم قهرمان اروپا آماده شویم.

شیمون بریکنار کاپیتان تیم جمهوری چک نیز بعد از کسب اولین پیروزی برای تیمش گفت: خوشحالم که در نخستین بازی مقابل کلمبیا به پیروزی رسیدیم. البته در ست اول بسیار بد و پراشتباه بازی کردیم. اما کم‌کم به بازی برگشتیم و درنهایت پیروز شدیم که اتفاق بسیار خوشحال‌کننده‌ای بود.

همچنین کارلوس اسوریو، سرمربی تیم ملی نوجوانان کلمبیا در واکنش به این شکست گفت: سابقه شرکت در مسابقات زیادی در سطح قهرمانی نوجوانان جهان را دارم اما این مسابقات در سطح بالاتری در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم در جریان این رقابت‌ها روی بازیکنانمان کار کرده و آن‌ها برای حضور در مسابقات مهم‌ بعدی آماده کنیم. ضمن این که تیم ما برای کسب تجربه در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کرده است. با این حال تلاش می‌کنیم در ادامه مسابقات، روند تیم را رو به جلو ببریم.

رونی موسچیورا کاپیتان تیم نوجوانان کلمبیا هم گفت: تیم جمهوری چک را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما توانایی تقابل با چنین تیمی در سطح بین‌المللی را نداشتیم. تمامی بازیکنانی که در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در تهران حضور دارند، در سطح جهانی هستند و همین مسئله سطح کیفی مسابقات را بالا برده است.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول