اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال نوجوانان جهان| شکست عجیب مصر مقابل آرژانتین/ پیروزی هند در نبرد همگروه‌های ایران

تیم والیبال نوجوانان آرژانتین در دیداری آسان، مصر را 3 بر صفر از پیش رو برداشت.

والیبال نوجوانان جهان| شکست عجیب مصر مقابل آرژانتین/ پیروزی هند در نبرد همگروه‌های ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز نخست هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در تهران با بازی دو تیم مصر و آرژانتین از گروه D در سالن فدراسیون از ساعت 13 پیگیری شد. نرگس افشین داور بین المللی کشورمان نیز به عنوان داور اول این رقابت را قضاوت کرد.

در این دیدار تیم آرژانتین ست‌های اول تا سوم را با نتایج 25 بر 16، 25 بر 10 و 25 بر22 با برتری به پایان رساند. ست دوم مصری‌ها به هر دری زدند نتوانستند از پس حریف قدر خود را بربیایند؛ سرویس‌های بی‌امان آرژانتین این ست را 25 بر 10 به نام این تیم زد تا نخستین نتیجه‌ عجیب این دوره از مسابقات ثبت شود.

در دومین رقابتی که در جریان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی سالن 12 هزارنفری آزادی برگزار شد، تیم نوجوانان هند در گروه A با نتیجه 3 بر یک مقابل نیجریه به پیروزی رسید. این دو تیم از همگروه های ایران در این دوره از مسابقات به شمار می‌روند.

هند که پیش‌تر در رقابت‌های سال 2003 موفق به کسب سکوی سوم جهان شده بود موفق شد با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23، 25 بر 21 و 26 بر 24 حریف خود را از پیش‌رو بردارد و به اولین برد خود در قهرمانی نوجوانان جهان در تهران برسند.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول