اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد/شریعتی: اسماعیلی مشکلات حوزه فرهنگ را به خوبی احصا کرده است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به مشکلات اساسی حوزه فرهنگ اشراف دارد و آنها را احصا کرده و برای رفع آنها برنامه دارد.

موافق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد/شریعتی: اسماعیلی مشکلات حوزه فرهنگ را به خوبی احصا کرده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس و در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب ما به فرموده امام راحل اساسا یک انقلاب فرهنگی بوده است، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دستیابی به تمدن نوین اسلامی از اهداف مهم برشمرده شده که باید با بهره‌گیری از فرهنگ ناب اسلامی این هدف را مشخص کرد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعیین تکلیف و اصلاح مدیریت فرهنگی کشور یکی از محورهای اصلی برنامه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بر این اساس مشکلات مهم دستگاه‌های فرهنگی را احصا کرده و برای رفع آنها برنامه دارد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی توجه به مسأله تعدد مراکز تصمیم‌گیر در حوزه فرهنگ و هنر و چاره‌جویی برای آن را از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و گفت: پیشنهاد تشکیل معاونت فرهنگی در نهاد رئیس جمهوری با هدف فرماندهی مرکزی دستگاه‌های فرهنگی کشور و نیز ارتقا جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مقام تصمیم‌گیری، از دیگر برنامه‌های آقای اسماعیلی است.

شریعتی تعامل گسترده با رسانه‌ها و بهره‌گیری از نظرات علما و مراجع را از دیگر ویژگی‌های وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: ارتباط دائمی آقای اسماعیلی با علما و فضلا و نمایندگان رهبر انقلاب در استان‌ها و نیز حوزه‌های علمیه می‌تواند زمینه مناسبی را برای پیشبرد بهتر اهداف این وزارتخانه فراهم کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول