اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی/ قاضی‌زاده هاشمی: گردشگری در ایران یک فرد رسانه‌ای و تبلیغی می‌خواهد

نماینده مشهد در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی فردی رسانه‌ای که برای توسعه گردشگری در ایران نیازمند استفاده از ابزار تبلیغات و ضرغامی بهترین فرد برای این کار است، گفت: متأسفانه در طولی سال‌های گذشته میراث فرهنگی تبدیل به حیاط خلوت برخی‌ها شده بود.

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی/ قاضی‌زاده هاشمی: گردشگری در ایران یک فرد رسانه‌ای و تبلیغی می‌خواهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 2 شهریور) در جلسه علنی مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: چه کسی گفته که فرهنگ محصور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؟ وزارت میراث فرهنگی می‌تواند آثار تمدنی بزرگتری داشته باشد یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

وی افزود: اگر می‌خواهیم فصل جدیدی از انقلاب اسلامی را آغاز کنیم نیازمند نشان دادن بیش از پیش فرهنگ به داخل و خارج از کشور هستیم و برهمین اساس باید بهترین استفاده را از ابزارهای مختلف کنیم.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: تمدن و فرهنگ بهترین ابزار برای دیده شدن ایران اسلامی به جهانیان است و وقتی طبق نظر یونسکو، ایران سومین کشور دنیا از حیث میراث فرهنگی و آثار تمدنی است باید بکوشیم از ابزارهای مختلف برای شناسایی بیشتر کشورمان به دنیا داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: نیازمند شناسایی فرهنگ، تمدن و شناخت توسط فردی رسانه‌ای هستیم؛ برای توسعه گردشگری نیازمند استفاده از ابزار سفر و رسانه هستیم ضمن اینکه باید فردی استراتژیک برای این کار در نظر گرفته شود که مفهوم امنیت و روابط بین‌الملل و رسانه را بشناسد که این موضوع در آقای ضرغامی متبلور است که او اهل تعاملات اجتماعی و کارکردهای فرهنگی است که  توانسته روابط خوبی با وزارتخانه‌های متعدد و دولت‌های مختلف داشته باشد.

وی عنوان کرد: تمدن دینی، ایرانی و مذهبی موضوعی است که می‌توانیم به جهانیان آن را بشناسانیم.

نماینده مشهد در مجلس در پایان گفت: قبلاً افراد تک بُعدی در میراث فرهنگی گمارده می‌شدند که آنجا را تبدیل به حیاط خلوت کرده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول