اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نامه گلایه‌آمیز حاجی‌دلیگانی به نمکی درباره عدم اجرای فرمایشات رهبری در بحث کرونا

عضو هیأت رئیسه مجلس در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت از عدم اجرای فرمایشات رهبری در بحث مقابله با بیماری کرونا در کشور گلایه‌مندی خود را ابراز کرد.

نامه گلایه‌آمیز حاجی‌دلیگانی به نمکی درباره عدم اجرای فرمایشات رهبری در بحث کرونا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گله‌مندی خود از عدم اجرای فرمایشات مقام معظم انقلاب در بحث مقابله با کرونا در کشور گلایه‌مندی خود را ابراز کرد.

متن کامل نامه عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به سعید نمکی به شرح زیر است: 

باسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر نمکی 

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

موضوع : وضعیت بحرانی بیماری کرونا

سلام علیکم

آنچه امروز بر مردم سرزمین مان می رود ، وضعیت اسفناک و ناگوار از نگرانی ، ناراحتی و در عین حال منتظر اقدامی فوری و موثر از سوی مسئولان برای مقابله با ویروس منحوس کروناست. شرایط به گونه ای رقم خورد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیستم مرداد ماه وضعیت فعلی را بسیار دردناک خواندند و انتظار این بود که پس از تذکرات صریح ایشان ، اقداماتی فوری برای تغییر این وضع صورت پذیرد. توصیه های چندگانه ایشان مبنی بر بیماریابی ، انجام رایگان و وسیع آزمایش تشخیص کرونا ، در اختیار همه قرار گرفتن واکسن و تامین دارو با بی مهری مواجه شد متاسفم اعلام کنم که مراکز وابسته به آن وزارتخانه نه تنها به دستور معظم‌له عمل نکردند که در اقدامی معکوس به بهانه بخشنامه صادره ، حاضر به انجام آزمایش تشخیص کرونا از افراد زیر ۲۰ سال نیستند و جمعیت قابل توجه حاضر در این مراکز ، به یک مرکز شیوع ویروس تبدیل شده است و باز علیرغم توصیه مؤکد ایشان مبنی بر دسترسی همگانی به واکسن ، در عمل اتفاقات دیگری افتاد و مثلا رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اول شهریور ماه 1400 از عدم وجود واکسن در استان اصفهان خبر داد.

تامین دارو هم واقعیتی نگفتنی است به طور مثال پس از انتقال سه دانشجوی عزیز دانشگاه مالک اشتر به بیمارستان، به علت عدم وجود سرم، همراه بیماران مجبور به تهیه سرم از بیرون بیمارستان می شود. مع الاسف آنچه انتظار بود ، مضاعف نمودن همت برای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رفع دغدغه های معظم له و تامین رضایت مردم پس از سخنان ایشان بود.

اکنون نیز ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه کادر درمان ، اقدامات عملی مشهود و موثری پس از سخنان رهبر فرزانه انقلاب، مهلت یک هفته‌ای ریاست محترم جمهور و فرصت 48 ساعته ریاست محترم قوه مقننه به کمیسیون بهداشت مجلس مورد انتظار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول