اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ویژه برنامه های رادیو در هفته دولت/ پخش 448 ویژه برنامه

مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: شبکه های مختلف رادیویی در مجموع با 448 برنامه در 106 عنوان در مدت 160 ساعت و 49 دقیقه به هفته دولت می پردازند.

ویژه برنامه های رادیو در هفته دولت/ پخش 448 ویژه برنامه

«سیداحمدرضا صدر» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس با بیان اینکه هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد، گفت: شبکه های مختلف رادیویی در مجموع با 448 برنامه در 106 عنوان در مدت 160 ساعت و 49 دقیقه به هفته دولت می پردازند.

وی افزود: بر این اساس موضوعات مهمی از قبیل وظایف و اقدامات دولت سیزدهم با توجه به معضلات و خواست مردم، عملکرد حوزه فرهنگ و هنر دولت و چالش های پیش روی دولت جدید در این حوزه، همراهی دولت با مردم، سیاست های عدالت در سلامت در دولت جدید، فعالیتهای فناورانه و نوآورانه در حیطه کارآفرینی و حمایتهای دولتی، توانمدی ها و پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف پس از انقلاب اسلامی، سیر تاریخی دولت در ایران، فعالیت های قرآنی درباره هفته دولت، اصول خدمت صادقانه و رویدادهای هفته دولت و گفتگو با مسئولان ورزش کشور در این برنامه ها مطرح می شود.

صدر در ادامه به تشریح ویژه برنامه های شبکه های مختلف رادیویی پرداخت و گفت: رادیو ایران با 13 برنامه که ویژه آن با عنوان"فرزند ملت" هشتم شهریور ساعت 18:40 با موضوع مستند ویژه ترور شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقین کوردل به روی آنتن می رود. همچنین رادیو جوان  که 9 عنوان برنامه را به موضوع هفته دولت اختصاص داده است که ویژه آن، برنامه جوان شهر با عنوان موقت (آرمان شهر) است که از 2 تا 8 شهریور ساعت:21:00  با رویکرد حوزه های (اندیشه، سیاست، اقتصاد و فرهنگ) پخش خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه های رادیو فرهنگ اشاره کرد و اظهارداشت: رادیو فرهنگ 12 عنوان برنامه را به این موضوع اختصاص داده که برنامه گفتگو محور «ایران قوی» از 2 الی 8 شهریور با موضوع معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف پس از انقلاب اسلامی به عنوان ویژه برنامه این شبکه خواهد بود.

صدر تاکید کرد: رادیو قرآن نیز 7 برنامه را با مدصوع هفته دولت در دستور کار برنانه سازان خود دارد، که از آن جمله برنامه «با فرزانگان»  روز 8 شهریور ساعت: 14:55 با موضوع  آثار زندگی شهید باهنر خواهد بود. رادیو معارف نیز برنامه ای گفت و گویی با عنوان «برای مردم» را که از 2 تا 8 شهریور ساعت :11:15 با موضوع معیارهای دولت کارآمد و معرفی خدمات فرهنگی وزارت خانه ها را از 9 برنامه با موضوع هفته دولت  به عنوان برنامه ویژه خواهد داشت.

وی افزود: رادیو اقتصاد نیز با 15 برنامه که از جمله آنها «تابلو واردات» خواهد بود  و 2 الی 8 شهریور ساعت: 16:05 با موضوع انعکاس اقدامات مناسب دولت در رفع موانع تولید و پشتیبانی ها و همچنین تقویت تولیدات داخل، این هفته را گرامی خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا در ادامه به فارس گفت: رادیو پیام نیز برنامه «روز خوب خبر خوب» را  طی این هفته با موضوع خبرهای خوب داخلی، ترویج خبر خوب در راستای هفته دولت در دو بخش خبری صبح و عصر در کارنامه خود دارد. رادیو سلامت نیز از بین 7 ویژه برنامه خود
برنامه «نیم نگاه» را که در هفته دولت از ساعت 12:00 با موضوع دولت کارآمد در حوزه خانواده پخش می کند معرفی کرده است.

وی ادامه داد: رادیو ورزش نیز برای هفته دولت  3 عنوان برنامه خواهد داشت که «به اضافه ورزش»  به عنوان برنامه ویژه روز 6 شهریور ساعت  12:00  با موضوع چگونگی حمایت دولت ها از ورزش پخش می شود. و اما رادیو گفت وگو برنامه «گفت وگوی اجتماعی» از 2 تا 9 شهریور ساعت 13:30 با موضوع دغدغه های وزارت ورزش و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم در کنار 8 برنامه دیگر در این شبکه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه رادیو نمایش نیز 3 نمایش تولیدی کار مفید، این ماه هم و عکس آقای رییس جمهور را به روی آنتن می برد، توضیح داد: همچنین رادیو صبا هم در 2 مجله صبح صبا و عصر صبا به موضوع هفته دولت خواهد پرداخت. در کنار آن رادیو تهران نیز 7 برنامه تدارک دیده است که از این بین میتوان به مجله رادیویی زنده تهران تو اشاره کرد که طی هفته دولت از ساعت ۱۵ آغاز و به مدت 30 دقیقه انتظارات از دولت سیزدهم را بررسی میکند.ایرانصدا  نیز کتاب کتاب صوتی «من محمدعلی رجایی» با موضوع زندگینامه شهید محمدعلی رجایی تولید و در اختیار مخاطبین پایگاه کتاب گویا قرار داده است.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا در پایان یاد آور شد دیگر برنامه های روتین با موصوعات اجتماعی نیز در کنار این برنامه ها که به صورت اختصاصی به هفته دولت اختصاص یافته با پرداختن به نکات مرتبط هفته دولت را گرامی خواهند داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول