اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سلحشور امشب در تهران می‌خواند

مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) امشب در مسجد جامع نظام مافی برگزار می‌شود.

سلحشور امشب در تهران می‌خواند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) امشب چهارشنبه سوم شهریورماه در مسجد جامع نظام مافی برگزار می‌شود.

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام حسین‌زاده سخنرانی و مهدی سلحشور مرثیه‌خوانی خواهد کرد.

مسجد جامع نظام مافی در بلوار آیت‌الله کاشانی بعد از سه‌راه جنت‌آباد جنوبی جنوبی واقع است.

مهدی سلحشور در عزاداری دهه اول محرم هیأت فاطمیون قم با اشاره به جمله‌ای از سیدحسن نصرالله که می‌گوید: «امروز خیمه حسین ایران است یزیدیان خیمه را محاصره کردند حسین زمان شخص امام خامنه‌ای است. خطاب به او می‌گویم به خدا قسم اگر کشته شویم، سپس سوزانده شویم و خاکستر ما را به باد دهند و هزاران بار این‌کار شود، دست از تو نخواهیم کشید»، گفت: امروز دعوای عالم بر سر ولایت فقیه است که حاج قاسم سلیمانی هم گفت: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و حقیقی با ولی فقیه است و در قیامت خواهیم دید که مهمترین محور محاسبه همین است.»

این مداح اهل بیت(ع) افزود: هرچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید مانند رزمنده‌های دوران دفاع مقدس که کلام امام را روی چشم می‌گذاشتند، بپذیریم و عمل کنیم.

فیلم کامل اظهارات سلحشور را اینجا ببینید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول