اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واگذاری بیش از 200 میلیون دلار به فیفا توسط آمریکا

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا موافقت کرد که بیش از 200 میلیون دلار از پول های ضبط شده از مجرمان سابق را به فیفا واگذار کند.

واگذاری بیش از 200 میلیون دلار به فیفا توسط آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس، وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا موافقت کرد که بیش از 200 میلیون دلار از پول های ضبط شده از سال 2015 تاکنون را به فیفا و یک شرکت وابسته به آن واگذار کند. این پرداخت ها ناشی از تحقیقات سال 2015 علیه مدیران بازاریابی ورزشی و مقامات فدراسیون بین المللی فوتبال در دوره گذشته است که به یک تحقیق جهانی تبدیل شد.

فیفا در بیانیه ای در وب سایت خود گفت: این پول از حساب های بانکی مقامات سابق که در سال های قبل در زمینه فساد مالی در فوتبال نقش داشتند و سپس تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند، ضبط شد. وزارت دادگستری ایالات متحده نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این پول به قربانیان این جنایات، از جمله به سازمان های فوتبال که کار می کردند و توسط مدیران فاسد فوتبال فریب خورده بودند ، توزیع می شود.

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که تا به امروز ، پیگردهای قانونی منجر به اتهام بیش از 50 متهم فردی و شرکتی از بیش از 20 کشور جهان شده است که عمدتا در ارتباط با دریافت رشوه و بازپرداخت های شرکت های بازاریابی ورزشی به مقامات فوتبال در ازای رسانه ها و حقوق بازاریابی برای مسابقات و رویدادهای مختلف فوتبال بوده است.

اینفانتینو که جانشین سپ بالاتر در مدیریت فیفا شد اظهار داشت: وقتی می بینم پولی که به طور غیرقانونی از فوتبال خارج شده است دوباره به این ورزش بازی می گردد تا برای اهداف مناسب به کار گرفته شود ، خوشحال می شوم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول