اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کاهش 43 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی قم

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم گفت: ترددها و عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در روزهای اخیر و به صورت میانگین ۴۳ درصد کمتر شده و حتی این کاهش در برخی از روزها به ۷۰ درصد رسیده است.

کاهش 43 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سرهنگ سید مجتبی اشرفی که امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به تداوم بازدیدهای مشترک نظارتی در موضوع کرونا یادآور شد: پیشنهاد می شود بازدیدهای نظارتی بویژه در ساعت ۲۱ به بعد با شدت و جدیت بیشتری اجرایی شود.

وی همچنین خواستار إعمال برخی محدودیت های برای افرادی که واکسن نمی زنند شد و گفت: محدودیت شماره گذاری خودرو می تواند در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در عین حال بیان داشت: خوشبختانه اکثر کادر فرماندهی انتظامی استان برای تزریق واکسن کرونا اقدام کرده و واکسینه شده اند.

اشرفی همچنین با اشاره به همراهی خوب مردم در موضوع محدودیت های اخیر تردد خاطر نشان کرد: ترددها و عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در روزهای اخیر و به صورت میانگین ۴۳ درصد کمتر شده و حتی این کاهش در برخی از روزها به ۷۰ درصد رسیده است.

وی با بیان این که ۱۸ هزار خودرو در محدودیت های اخیر به مبادی خود عودت داده شده اند اذعان کرد: در این مدت، حدود ۶ هزار و ۵۰۰ اعمال قانون به صورت دستی و حدود ۵۴ هزار مورد نیز از طریق دوربین های نظارتی ثبت و ضبط شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در پایان سخنان خود از تداوم محدودیت ها تا پایان روز جمعه، پنجم شهریور ماه خبر داد و گفت: فرماندهی انتظامی استان برای اجرای قوانین با تمام قوا در صحنه است.

انتهای پیام/78027

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول