اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی ورزش/ فروردین: سجادی تاکنون هیچ تحولی در ورزش ایجاد نکرده

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: در دوران مدیریت آقای سجادی هیچگونه تحولی در ورزش ایجاد نشده است. زمانی که معاون قهرمانی وزارتخانه بودند دو نفر از دوستان تاجر خود را در دو فدراسیون مهم مسؤولیت داد.

مخالف وزیر پیشنهادی ورزش/ فروردین: سجادی تاکنون هیچ تحولی در ورزش ایجاد نکرده

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس عصر امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه) در صحن علنی مجلس در مخالفت با وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: آقای سجادی اینجا اعلام کنند که چه زمانی یک قدم برای ورزش برداشتند؟ با رای ندادن به سجادی ثابت خواهید کرد که مشی مجلس دفاع از آرمانهای امام، انقلاب و شهدا است نه دفاع از ایرانمال، سایپا، پرشین خودرو.

وی افزود: در دوران مدیریت آفای سجادی هیچگونه تحولی در ورزش ایجاد نشده است. زمانی که معاون قهرمانی وزارتخانه بودند دو نفر از دوستان تاجر خود را در دو فدراسیون مهم مسئولیت دادند که هنوز چهار فدراسیون ما در حال تعلیق است.

فروردین با بیان اینکه من به شخصیت ورزشی ایشان احترام میگذارم، تصریح کرد: هر ورزشکار یا تحصیلکرده ورزش شایستگی وزارت ورزش و جوانان را ندارد.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: ورزش امروز یک ظرفیت است اگر خوب مدیریت نشود برای نظام تهدید است. این افراد برای انقلاب و نظام هیچ هزینه ای ندادند و مطمئن باشید صلاحیت لازم برای وزیر شدن را ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به عنوان عضوی از خانواده ورزش که از دوران کودکی در این حوزه فعالیت خود را شروع کردم، برای شخصیت ورزشی آقای سجادی احترام قائلم، اما ما می خواهیم وزیر برای دولتی انتخاب کنیم که آخرین امیدهای مردم است.

نماینده مردم فیروزآباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انتخاب افراد سالم و عاری از فساد در مسئولیت های مختلف افزود: نمی خواهیم یک وزیر برای دولت لیبرال ، ناکارآمد و ناامید انتخاب کنیم بلکه باید از انتخاب افرادی که خود شائبه فساد، رانت و تخلفات مالی گسترده دارند، پرهیز کنیم که این فرمایش رهبری برای ما حجت است.

وی با اشاره به رفتارهای محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دورها نتخابات ریاست جمهوری در مناظرات انتخاباتی گفت: آقای سجادی دارای کارنامه 30 ساله در حوزه ورزش است و در حال حاضر نیز مشاور آقای مهرعلیزاده در فدراسیون زورخانه ای هستند، چرا چشم مان را روی واقعیت ها می بندیم؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه کشور در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی خود قرار دارد ادامه داد: در حال حاضر در دوران پسادولت لیبرال بی تدبیر ناامید قرار داریم و امروز حق اشتباه کردن در انتخاب کابینه نداریم.

فروردین اظهار کرد: همانطور که مردم در انتخابات تشخیص درستی بود و مدیریت کشور را به دست یک جراح انقلابی سپردند، اکنون نوبت ما نمایندگان است که با انتخاب یک وزیر پاک دست، انقلابی و مردمی که شاخص های دولت های انقلابی است، قوای مجریه، قضائیه و مقننه را بالانس کنیم.

نماینده مردم فیروزآباد تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی را انقلابی عمل کردن خواند تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد.

وی تصریح کرد: ما باید از رئیس جمهور که سید محرومان است، صیانت کنیم و اجازه ندهیم افرادی غیرمردمی و مرفه بی درد که دارای زندگی اشرافی هستند، وارد کابینه دولت شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: کسی می تواند کشتی به گل نشسته ورزش را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد. این ویژگی در سابقه 30 ساله آقای سجادی دیده نشده است.

فروردین افزود: زمانی که جنگ به پایان رسید آقای سجادی 19 ساله بود، در حالی که شما می توانید شهادت دهید در کنار رزمندگان، چند جوان 13 ساله پرپر شدند و حتی پس از جنگ نیز یک بار موضع انقلابی نداشته است.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس یازدهم افزود: مجلسی که ترکیبش از روحانیون مبارزه، رزمندگان ایثارگر، فرزندان شهدا تشکیل شده نباید به فردی که حتی یک ساعت ایثارگری ندارد، اعتماد کند.

وی با بیان اینکه آقای سجادی در بزنگاه ها موضع شفافی نگرفته است، تاکید کرد: مجلس امروز باید پاسخ شفافی به خواصی که از بیرون مجلس برای نمایندگان تعیین تکلیف می کنند، داشته باشد و رأی مجلس انقلابی که مورد تاکید رهبر انقلاب است، خریدنی نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: من خاک این ورزش را خوردم، اگر شما دلتان برای این ورزش می سوزد، من جگرم برای ورزش می سوزد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول