اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان/وحیدی: سجادی یک چهره ورزشی و متخصص است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مشکلات امروز ورزش کشور نتیجه قرار دادن چهره‌های سیاسی و امنیتی در رأس این وزارتخانه است، تأکید کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یک چهره ورزشی و متخصص در این حوزه است.

موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان/وحیدی: سجادی یک چهره ورزشی و متخصص است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز عصر مجلس و در جریان بررسی برنامه‌‌ها و صلاحیت سیدحمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در موافقت با وی اظهار داشت: عزم راسخ مردم در این شرایط سخت معیشتی و شیوع ویروس کرونا بر انتخاب یک دولت مردمی استوار شده و ما نیز نسبت به موفقیت این دولت مردمی امیدوار هستیم و در انتخاب وزرا نیز برنامه‌های آنها با دقت بررسی شده و با اسناد بالادستی تطبیق داده شده است. 

وی افزود: یکی از مشکلات کشور ما حوزه ورزش و جوانان است، به طوری که حدود نیمی از جمعیت کشور ما مستقیما در حوزه ورزش با این دستگاه مرتبط هستند و بخش دیگری هم که لازمه حرکت اجتماعی آنها برخورداری از موضوع سلامت است باز با وزارت ورزش و جوانان مرتبط هستند. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تاکنون هیچ وزیری که چهره ورزشی و تخصصی باشد در رأی وزارت ورزش و جوانان یا در سازمان تربیت بدنی سابق قرار نگرفته و این اولین بار است که یک رئیس‌جمهور به خودش جرأت می‌دهد که یک شخصیت ورزشی و متخصص را برای این وزارتخانه معرفی کند. 

وحیدی تصریح کرد:‌ انتقادی که برخی‌ها به آقای سجادی دارند نتیجه مدیریت‌های گذشته است که حالا می‌خواهند سنگش را بر سر ایشان بشکنند. 

وی ادامه داد: ضعف عملکرد در حوزه المپیک‌ها و مسابقات ورزشی و نیز پناهندگی برخی ورزشکاران نتیجه این است که چهره‌های سیاسی و امنیتی را در رأس این دستگاه قرار داده‌ایم در حالی که اقای سجادی یک ورزشکار است و هنوز رکورد مدال‌های ایشان شکسته نشده است. 

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در پایان در حمایت مجدد از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، برخورد با مافیای ورزش و کسانی که ورزش را به حاشیه می‌برند و امنیتی می‌کنند، از وی خواستار بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول