اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالف وزیر پیشنهادی ورزش/ خدابخشی: برنامه‌های سجادی برای ورزش سطحی و فاقد تحول است

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس گفت: مشخص نیست که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در اداره این وزارتخانه ازچه ترکیبی استفاده می‌کنند و برنامه وی عاری از نگاه تحولی است.

مخالف وزیر پیشنهادی ورزش/ خدابخشی: برنامه‌های سجادی برای ورزش سطحی و فاقد تحول است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و ازنا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز عصر مجلس و در مخالفت با برنامه‌ها و صلاحیت سیدحمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: هرکدام از وعده‌هایی که وزرای محترم پیشنهادی ارائه داده‌اند باید از جهت بودجه‌ای امکان‌سنجی می‌شد که این کار انجام نشده و به کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان مرجع تخصصی ارجاع نشده است، لذا از آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور درخواست داریم که به سازمان برنامه و بودجه مأموریت بدهند که این بررسی‌ها را انجام بدهند. 

وی با اشاره به صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در خصوص آقای سجادی از جهت معیارهای شخصیتی، سوابق کاری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی حرفی نداریم، اما اهتمام به شایسته‌سالاری و تعامل ایشان با نمایندگان محل تردید و ابهام است. 

وی ادامه داد:‌ در نوع نگاه ایشان باید اطمینان حاصل کنیم که نگاه وی به اداره کشور مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات کافی است چرا که جاذبه‌های ورزشی بسیاری در کشور داریم که باید به خوبی از آنها استفاده شود. 

خدابخشی اظهار داشت: معلوم نیست آقای سجادی در اداره ورزش و جوانان از چه ترکیبی استفاده می‌کنند و برنامه‌های وی قطعی و عاری از نگاه تحولی اداره شده است؛ در این برنامه‌ها وضعیت موجود و وضعیت مطلوب ترسیم نشده و سهم اقتصاد مجلس در تولید ناخالص ملی و وضعیت چهار سال بعد مشخص نشده است. 

وی افزود: همچنین در حوزه جوانان تصویر روشنی از وضعیت موجود ارائه نشده و برنامه آقای سجادی فاقد آینده‌نگری است؛ همچنین در خصوص توسعه سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان و ساماندهی اوقات فراغت آنها هیچ برنامه‌ای ارائه نشده است. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با اشاره به وجود بیش از 5 هزار پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در کشور تصریح کرد: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی هیچ اثری از پروژه‌ها و تکمیل آنها نیست. همچنین وی هیچ برنامه‌ای برای مدیریت بودجه وزارت ورزش که امسال 1500 میلیارد تومان افزایش یافته ندارد. 

خدابخشی خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری و با وجود کم‌تحرکی موجود در میان مردم نیز برنامه مشخصی در میان دستگاه‌ها جهت توسعه ورزش عمومی و همگانی ارائه نشده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول