اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«سامانه نوبت‌دهی اینترنتی» زمان‌بندی استانی شد/ رفع مشکل و معطلی متقاضیان تعویض پلاک از امروز

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تعیین بازه زمانی متفاوت برای مراجعه متقاضیان هر استان به سامانه نوبت دهی اینترنتی در راستای رفع مشکل و معطلی پیش آمده خبر داد.

«سامانه نوبت‌دهی اینترنتی» زمان‌بندی استانی شد/ رفع مشکل و معطلی متقاضیان تعویض پلاک از امروز

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، باتوجه به اینکه هر روز در ساعت ۸ صبح حجم انبوهی از متقاضیان برای دریافت خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک به سامانه نوبت دهی شماره گذاری راهور ناجا مراجعه می کردند در چند روز اخیر گاهی خطای سامانه مشاهده شده و گرفتن  نوبت را دچار اختلال می‌کرد؛ مشکلی که شهروندان و مخاطبان« فارس من» با خبرگزاری فارس در میان گذاشته و ما نیز این مشکل را با پلیس راهور در میان گذاشتیم.

 خوشبختانه بلافاصله پلیس راهور ناجا در راستای جلوگیری از ازدحام مراجعان و خطای سامانه تدبیری اندیشید و با اتخاذ برنامه زمان بندی ساعتی برای اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی اینترنتی در صدد شد تا ازدحام و خطای احتمالی سامانه را برطرف کرده و شهروندان بتوانند بدون دغدغه نوبت اینترنتی برای نقل و انتقال خودرو دریافت کنند.

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به تعطیلی‌های قبلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک به خاطر وضعیت قرمزکرونا و انباشت متقاضیان، گرچه با پیگیری پلیس راهور ناجا مقرر شد که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونا نیز بتوانند فعالیت داشته باشند اما به هر حال با افزایش تعداد متقاضیان در تهران و کلانشهرها مواجه هستیم به طوری که به سرعت نوبت‌ها در سامانه نوبت دهی رزرو می‌شود.

 رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مراکز تعویض پلاک در شرایط قرمز کرونا با تمام پرسنل اما با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصدی فعال است چرا که باید خدمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ارائه داد.

 سرهنگ محمدی در خصوص خطا سامانه و مشکلاتی که در سامانه نوبت دهی به خصوص برای شهروندان تهرانی وجود دارد گفت: با توجه به تعداد متقاضیان بالا در کلان شهرها به خصوص در تهران که معطلی شش روزه را برای تعیین رزرو و ثبت نام در سامانه نوبت دهی در پی دارد مقرر شد که از ساعت ۸ صبح فردا خدمات مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری برای متقاضیان در هر استان در ساعت‌های خاص بارگذاری‌شود؛ بدین صورت که بارگذاری نوبت جدید در استان‌های بوشهر، تهران‌،کرمان، گیلان و یزد در ساعت ۸ صبح؛ اصفهان، حومه تهران، خراسان رضوی، قزوین و هرمزگان در ساعت ۹ و همچنین اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خوزستان و فارس در ساعت ۱۰ خواهد بود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک راهور ناجا تصریح کرد: متقاضیان تعویض پلاک در استان‌های البرز ،کردستان، گلستان و لرستان در ساعت ۱۱ ؛ ایلام، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، قم و مازندران در ساعت ۱۲ و چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و همدان نیز در ساعت ۱۴ برای رزرونوبت در سامانه نوبت دهی اقدام کنند.

 وی تاکید کرد: در حال حاضر امکان دریافت نوبت تا ۶ روز بعد در سامانه وجود دارد و هر روز در ساعت اعلامی هر استان، یک روز به ظرفیت نوبت دهی اضافه می شود.

 سرهنگ محمدی از شهروندان درخواست کرد که در بازه زمانی رزرو شده نه زودتر و نه دیرتر در مرکز مدنظر خود حضور داشته و از همراه داشتن افراد اضافی خودداری کنند.

گفتنی است مخاطبان فارس من با درج موضوعاتی با عناوین« اختلال‌ در‌ سامانه‌ نوبت‌ دهی‌تعویض‌ پلاک» و « چرا سیستم‌ نوبت‌ دهی‌ آنلاین‌ تعویض‌ پلاک‌ با‌ مشکل‌ همراه‌ است؟» پیگیری این موضوعات را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول