اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

افشاگری فرماندار جدید نیویورک / مرگ 12 هزار کرونایی در آمریکا پنهان شده است

فرماندار جدید نیویورک در آخرین بروزرسانی آمار مرگ و میر کووید ۱۹ در نیویورک، شمار ۱۲ هزار فوتی ناشی از کرونا را به آمار قبلی اضافه کرد و افزود، مانند فرماندار قبلی بر مرگ و میر در خانه سالمندان سرپوش نخواهد گذاشت.

افشاگری فرماندار جدید نیویورک / مرگ 12 هزار کرونایی در آمریکا پنهان شده است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کتی هوکول، فرماندار جدید نیویورک در آخرین بروزرسانی آمار مرگ و میر کووید ۱۹ در نیویورک، شمار ۱۲ هزار فوتی ناشی از کرونا را به آمار قبلی اضافه کرد و افزود، مانند فرماندار قبلی بر مرگ و میر در خانه سالمندان سرپوش نخواهد گذاشت.

هوکول بر قول خود مبنی بر شفافیت بیشتر در دومین روز رهبری خود در ایالت عمل کرد و در نخستین روزهای حضور خود در اداره ایالت تصدیق کرد که این ایالت نزدیک به ۱۲ هزار مورد بیشتر از انچه که پیش از این اعلام شده دچار مرگ و میز ناشی از بیماری همه‌گیر شده است.

وی تأکید کرد: مردم سزاوار تصویری واضح و صادقانه از آنچه در حال رخ دادن است، هستند؛ چه خوب چه بد آنها باید حقیقت را بدانند.

 فرماندار جدید نیویورک در اولین به روز رسانی روزانه خود در مورد شیوع بیماری سه شنبه گزارش داد که بر اساس داده‌های گواهی‌های ارائه شده به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، نزدیک به ۵۵ هزار و ۴۰۰ نفر بر اثر کرونا در نیویورک جان خود را از دست داده‌اند.

هوکول با این افشاگری، شمار جانباختگان کرونا، آمار مرگ و میر بیماری کووید ۱۹ در نیویورک را از ۴۳ هزار و ۴۱۵ نفر به ۵۵ هزار و ۳۹۵ نفر افزایش داد.

آسوشیتدپرس برای اولین بار در ماه ژوئیه گزارش داد که تفاوت زیادی بین ارقام منتشر شده توسط دولت کوئومو (فرماندار قبلی نیویورک) و اعدادی که ایالت به CDC گزارش می‌دهد، وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول