اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ا‌فزایش سهم حمل‌‌و‌نقل در تولید ناخالص داخلی/ واحد‌‌های نیمه‌کاره مسکن مهر تکمیل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در این دولت پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت راه و شهرسازی به پایان برسد، گفت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل واحد‌‌های نیمه‌کاره مسکن مهر در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت.

ا‌فزایش سهم حمل‌‌و‌نقل در تولید ناخالص داخلی/ واحد‌‌های نیمه‌کاره مسکن مهر تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی، بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر امروز چهارم شهریور 1400 با حضور در وزارت راه و شهرسازی به جای محمد اسلامی پشت میز وزارتخانه نشست.

 

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، در این مراسم در جمع خبرنگاران از تلاش ‌اصحاب رسانه در بازتاب اخبار صحیح به مردم قدردانی کرد و اظهار داشت: ‌تلاش‌های فراوانی در حوزه حمل‌ونقل و مسکن توسط محمد اسلامی (وزیر سابق راه و شهرسازی) انجام شد و هرجا می‌رویم نامی نیک از وی برجای مانده است.

وی همچنین در تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت:‌ تقویت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل در مدل‌های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همانطور که در مجلس اعلام کردم تلاش می‌کنم‌ سهم حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

قاسمی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت راه و شهرسازی به پایان برسد و خواسته‌های دولت و مردم را در این بخش محقق کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادامه دادن پروژه مسکن ملی اظهار داشت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت، ‌همچنین واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز به پایان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: ساخت مسکن محرومان و کم‌درآمدها جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است و قطعاً با ایجاد جاذبه و ارائه مشوق‌ها تلاش خواهیم کرد کم‌درآمدها صاحب مسکن شوند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول