اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

«گنجه» امام جمعه شهرستان باشت شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی حجت‌الاسلام گنجه به عنوان امام جمعه شهرستان باشت معرفی شد.

«گنجه» امام جمعه شهرستان باشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان استانی و شهرستانی اقشار مختلف مردمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آیین تکریم و معارفه ائمه جمعه شهرستان باشت برگزار شد.

در این آیین از یک دهه خدمات‌ حجت‌الاسلام عبودی قدردانی و تجلیل به عمل آمد و حجت الاسلام امید گنجه به عنوان دومین امام جمعه شهرستان باشت معرفی گردید.

در این مراسم آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به جایگاه بی‌بدیل نماز جمعه اظهار کرد: با راه اندازی تریبون نماز جمعه در ایران دشمن به جایگاه آن بیش از پیش پی برد چرا که آنها از طریق تریبون نماز جمعه رسوا شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: از تریبون نماز جمعه مشکلات مردم در همه زمینه ها از سوی ائمه جمعه مورد پیگیری قرار گرفته و به صورت مشفقانه مشکلات و مسائل کشور به مسئولان گوشزد می‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام عبودی با بیان اینکه خود را فرزند شهرستان باشت و برای همیشه یک باشتی خواهم دانست اظهار کرد: جدا شدن از این مردم بعد از گذشت یک دهه بسیار سخت است.

امام جمعه سابق شهرستان باشت گفت: در طول این مدت هر کاری از دستمان بر می‌آمد برای خدمت به مردم انجام دادیم به خصوص در زمینه کمک به فقرا و نیازمندان که این را برای خود افتخار می‌دانیم.

فرماندار شهرستان باشت هم خدمات حجت الاسلام عبودی را برای مردم این شهرستان ماندگار توصیف کرد و گفت: با هدایت‌ها و حمایت‌های امام جمعه بسیاری از مشکلات مردم برطرف شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه هم گفت: فرزند همین شهرستان هستم و شناخت کامل از مشکلات مردم این شهرستان داشته و در راه رفع این مشکلات در کنار سایر مسئولان تلاش خواهم کرد.

در پایان با حکم حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام امید گنجه به عنوان امام جمعه جدید شهرستان باشت معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول