اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خانواده شهدا در پیامرسانی سیره و اهداف شهدا وظیفه سنگینی دارند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: خانواده شهدا وظیفه سنگینی در پیام رسانی سیره، روش و اهداف شهدا دارند و باید همه ما زنده نگه داشتن این فرهنگ غنی را وظیفه بدانیم و در این راه از حضرت سجاد(ع) و زینب(س) الگو بگیرم.

خانواده شهدا در پیامرسانی سیره و اهداف شهدا وظیفه سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در نشست خادمان انقلاب که به مناسبت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد، اظهار کرد: در ماه شهریور چهره های بزرگی به شهادت رسیدند و باید یاد و خاطره آنها فراموش نشود شهید لاجوردی، شهید اندرزگو، شهید دستجردی، شهید عراقی و فرزندش در این ماه شهید شهید شدند.

وی گفت: نقطه اوج شهیدان شهریور ماه شهادت شهیدان رجایی و باهنر بود، شهیدانی که راهشان باید استمرار یابد به جهت اینکه در مدت کم مسئولیت خود خدمات ماندگاری را انجام دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شهیدان رجایی و باهنر را الگوی دولت ها دانست و تصریح کرد: دولت ۲۸ روزه شهید رجایی چه خدمتی کرد که اینگونه ماندگار شد و باید دولتمردان ضمن تاسی پذیری از این مسیر ادامه راه این بزرگواران باشند.

محمودی با اشاره به چهارم شهریور روز کارمند، افزود: شهدای کارمند مایه افتخار ما هستند و این شهدا توفیق یافتند در جبهه های مختلف به شهادت نائل یابند و ما وظیفه داریم به جهت قدردانی از این عزیزان با تبلیغات در خصوص زندگی نامه شهدا قدمی هر چند کوچک در این مسیر برداریم.

وی با انتقاد از برخی از مدیران در دولت قبل در خصوص کم کاری در قبال مسائل فرهنگی و خدمت به خانواده شهدا بیان کرد: سعادت می خواهد که در رکاب خانواده شهدا باشیم و مسئولین این را وظیفه بدانند، از دولت قبل و برخی مدیران آن به سبب کوتاهی در فرهنگ ایثارگری به شدت گله داریم و امیدواریم در این دولت این مسائل جبران شود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به وظیفه سنگین خانواده های معظم شهدا در تبلیغات فرهنگ ایثارگری عنوان کرد: خانواده شهدا وظیفه سنگینی در پیام رسانی سیره، روش و اهداف شهدا دارند و باید همه ما زنده نگه داشتن این فرهنگ غنی را وظیفه بدانیم و در این راه از حضرت سجاد(ع) و زینب(س) الگو بگیرم و نگذاریم بدخواهان ما را از فرهنگ شهید و شهادت دور کنند و در این مسیر برنامه های تاثیر گذار مانند یادواره های شهدا نباید کمرنگ شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول