اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

93 زندانی جرائم غیرعمد در کردستان آزاد شدند/رشد 104 درصدی آزادسازی زندانیان

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون زمینه آزادسازی 93 زندانی جرائم غیر عمدو بدهکار مالی در استان فراهم شده که نسبت به مدت زمان مشابه 104 درصد رشد داشته است.

93 زندانی جرائم غیرعمد در کردستان آزاد شدند/رشد 104 درصدی آزادسازی زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد خسروی عصر امروز در جلسه هیئت امناء ستاد مردمی دیه که در سالن اجتماعات اداره کل زندان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی پرونده‌های واجد شرایط و اختصاص مبالغ کمک‌های بلاعوض، تسهیلات قرض‌الحسنه و اخذ رضایت و گذشت شکات زمینه آزادسازی  23 نفر از زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در استان فراهم شده است.

 مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان با بیان اینکه عملکرد ستاد مردمی دیه استان در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 104 درصد رشد داشته است، افزود:  از ابتدای سال‌جاری تا کنون با کمک‌های نوع دوستانه خیرین و مساعدت مالی ستاد دیه مرکز و همچینین گذشت و همکاری شکات پرونده  93 نفر از زندانیان با جرائم غیرعمد و بدهکار مالی با مبلغ کل بدهی 19 میلیارد و 161 میلیون تومان از زندانهای استان آزاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: آزادی این تعداد مددجویان غیر عمد با پرداخت بدهی این محکومان  با پذیرش اعسار توسط مقامات قضائی استان و با اختصاص و تامین مبالغی بصورت بلاعوض از محل کمک‌های مردمی دیه استان و نیز کمک و مساعدت مالی بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور و البته گذشت شکات و معرفی برای دریافت تسهیلات بانکی کم بهره و قرض الحسنه از بانکهای عامل  از زندان فراهم شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول