اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آبرسانی به خوزستان از اولویت‌های اصلی دولت است/ صنایع تبدیلی هم ارزش افزوده و هم زمینه اشتغال ایجاد می‌کند

رئیس جمهور گفت: موضوع آبرسانی در خوزستان و اتمام طرح‌های فاضلاب در اهواز و آبادان و شهرهایی که مشکل دارند در دستور کار خواهد بود و تا به سامان رسیدن این وضعیت کار با همت مردم دنبال خواهد شد.

آبرسانی به خوزستان از اولویت‌های اصلی دولت است/ صنایع تبدیلی هم ارزش افزوده و هم زمینه اشتغال ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران، مساله آبرسانی به روستاها و تکمیل طرح فاضلاب از مهمترین اولویت‌های استان خوزستان است، اظهار کرد: موضوع آبرسانی در خوزستان و اتمام طرح های فاضلاب در اهواز و آبادان و شهرهایی که مشکل دارند در دستور کار خواهد بود و تا به سامان رسیدن این وضعیت کار با همت مردم دنبال خواهد شد. 

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی در بحث آبرسانی به منطقه جفیر نقش مهمی داشتند و امیدواریم این حرکت در دیگر روستاها استان و دیگر مناطق ادامه داشته باشد و به جایی برسیم که منطقه و روستایی از خوزستان مشکل کم آبی یا بی آبی نداشته باشد. 

رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم در دولت شبانه روز تلاش کنیم تا از مشکلات بکاهیم و آرامش مردم بیش از پیش برقرار شود و بدانید با وجود همه محدودیت‌های ایجاد شده توسط دشمن، ملت ما و مسئولین سپاه و بسیج و گروه جهادی و دولت به پشتوانه مردم توانمند است تا مشکلات را پشت سر بگذارد و به لطف خداوند متعال با حل مشکلات گشایش واقعی در زندگی مردم اتفاق بیفتد.

رئیسی بیان کرد: جوانان عزیز ما نباید دغدغه کار داشته باشند، مسئله رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان از جمله مسائل مهم در دستور کار دولت خواهد بود.

وی افزود: اگر کشاورزی در این منطقه فعال شود زمینه اشتغال است، محصولی که برداشت می‌شود و صنایعی که فعال می‌شود از جمله صنایع تبدیلی هم ارزش افزوده و هم زمینه اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول