اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تجلی امتداد هیأت دولت انقلابی در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران

امام جمعه ابهر گفت: امتداد هیأت دولت در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت به همین دلیل انتظار همگانی این است که دولت جوان حزب‌اللهی با سه شاخص «جوان انقلابی و کاربلد» در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.

تجلی امتداد هیأت دولت انقلابی در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی به تشکیل کابینه دولت سیزدهم اشاره و ضمن تقدیر و تشکر از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برای این همراهی اظهار کرد: دولت سیزدهم باید دولت کار و خدمت جهادی باشد.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات متعدد است که معضلات اقتصادی و معیشتی در راس آن قرار دارد، افزود: طبیعی است حلّ این مشکلاتِ دیرینه و دیرپا، نیاز به اقدامات فوریتی و میان مدت و دراز مدت دارد و دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشند، تصریح کرد: اختلاف نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی باید حل شود، اما آنچه که در جامعه مطرح می‌شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌ها است.

رحیمی پیوست رسانه‌ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگان را وظیفه مهم و راهبردی دیگر دولت عنوان و تاکید کرد: فقدان یا کمبود پیوست رسانه‌ای، هزینه‌های زیادی را بر جامعه تحمیل می‌کند، هر چند بسته‌های برنامه‌‌های اعلامی برای مردم باید منطقی و سنجیده و اثربخش و دارای اهداف روشن و قابلیت سنجش و ارزیابی داشته باشد.

امام جمعه ابهر ادامه داد: امتداد هیأت دولت در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت به همین دلیل انتظار همگانی این است که دولت جوان حزب‌اللهی با سه شاخص «جوان انقلابی و کاربلد» در رده‌های مختلف مدیریتی براساس شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی‌های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم در تمام سطوح از بالا تا پایین باید نماد مسؤولیت پذیری و نقدپذیری و سعه صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگان باشد.

رحیمی افزود: دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشند و پاسخگویی و در دسترس بودن، به تناسب سطح مدیریت و گفت‌وگوی رودرو با مردم و در میان گذاشتن کامیابی‌ها و ناکامی‌ها با مردم، اقناع افکار عمومی را در پی خواهد داشت. 

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول