اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آخرین خبر از آینده رونالدو / کریستیانو در یک قدمی بازگشت به منچستریونایتد

طبق آخرین اخبار از رسانه‌های اروپایی، رونالدو در یک قدمی بازگشت به منچستریونایتد قرار دارد.

آخرین خبر از آینده رونالدو / کریستیانو در یک قدمی بازگشت به منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری فارس، ساعتی پیش رونالدو تورین را با جت شخصی خود ترک کرد و بسیاری عنوان کردند که برای صحبت با خورخه مندس راهی پرتغال شده است. در این ساعت اتفاقات زیادی در خصوص آینده رونالدو رخ داد که مهمترین آنها به تغییر نظر رونالدو و انتقال به منچسترسیتی بازمی‌گردد.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، دی‌مارتزیو، رومانو و دیگر رسانه‌های اروپایی، منچسترسیتی از خرید کریستیانو رونالدو منصرف شده و به نظر می‌رسد انتقال کریس به اتحاد دیگر رخ نخواهد داد. برخی معتقدند که رونالدو دیگر علاقه ای به بازی در سیتی ندارد زیرا یونایتد با او تماس برقرار کرده است. رسانه‌ها مدعی شده‌اند که منچستریونایتد برای جذب رونالدو پا پیش گذاشته و می‌خواهد او را دوباره به اولدترافورد بازگرداند.

اوله‌گونار سولسشر ساعتی پیش در نشست خبری عنوان کرد که ما همیشه ارتباط خوبی با رونالدو داشتیم. برونو فرناندز نیز با او صحبت‌های زیادی کرده و کریس می‌داند که ما چه حسی به او داریم. اگر بخواهد از یوونتوس جدا شود، او می داند که ما همیشه اینجا هستیم.

پپ گواردیولا نیز در این خصوص ساعتی پیش گفت: این رونالدو است که تصمیم می‌گیرد که کجا بازی کند. نه من و نه باشگاه منچسترسیتی می‌توانیم روی آن تاثیر بگذاریم. به نظرم در حال حاضر او به ما خیلی دور خواهد بود.

طبق  آخرین گزارش‌ها، رونالدو راهی منچستر خواهد شد تا با یونایتد دوباره قرارداد ببندد. رومانو عنوان کرد: رونالدو به خورخه مندس گفته که  خواهان بازگشت به منچستریونایتد است. به نظر می‌رسد دو طرف بر سر قراردادی تا سال 2023 مذاکره می‌کنند.

برخی خبرنگاران انگلیسی مدعی شدند که سر الکس فرگوسن در این ماجرا نقش داشته زیرا شب گذشته یک ساعت تلفنی با رونالدو صحبت کرده است. ساموئل لوکهرست، خبرنگار منچستریونایتد ایونینگ نیوز معتقد است که با تماس تلفنی یونایتد، رونالدو به سران سیتی اعلام کرده که دیگر خواهان رفتن به این تیم نیست.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، رونالدو قرار است در لیسبون تست پزشکی منچستریونایتد را انجام دهد. به نظر می‌رسد همه چیز برای بازگشت کریستیانو به تئاتر رویاها مهیا شده و این بازیکن قرار است پس از 12 سال دوباره به اولدترافورد بازگردد.

رونالدو تابستان 2003 از اسپورتینگ راهی منچستریونایتد شد و برای این تیم 6 فصل بازی کرد و توانست به بهترین بازیکن دنیا نیز نام گیرد. او یک بار قهرمان اروپا شد و توانست 3 بار به مقام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول