اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

پایان وزارت حاجی‌میرزایی/ بازدید سرزده آقای وزیر در آخرین روز وزارت!

سکانداری محسن حاجی‌میرزایی در وزارت آموزش و پرورش به پایان رسید و او روز گذشته، سکان این وزارتخانه را به دست علیرضا کاظمی به عنوان سرپرست سپرد.

پایان وزارت حاجی‌میرزایی/ بازدید سرزده آقای وزیر در آخرین روز وزارت!

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: در شرایطی که مجلس در حال بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت بود و برخی وزرا هم نامه خداحافظی خود را نوشته بودند، محسن حاجی‌میرزایی وزیر سابق آموزش و پرورش به امور تعلیم و تربیت می‌پرداخت و قصد داشت سنگر تعلیم و تربیت را بدون مسؤول رها نکند.

درست روز چهارشنبه سوم شهریور یعنی روزی که قرار بود، وضعیت چند وزیر پیشنهادی باقیمانده در صحن علنی مجلس بررسی شود و پس از آن، رأی‌گیری صورت گیرد،  حاجی‌میرزایی با هدف بررسی نحوه رسیدگی به درخواست‌های فرهنگیان، به طور سرزده از اداره راهبری مکاتبات، اسناد و میز خدمت بازدید کرد و از نزدیک در جریان کیفیت انجام امور این بخش از وزارت آموزش و پرورش، قرار گرفت.

در جریان این بازدید، وی به طور مستقیم با تعدادی از مراجعان، گفت‌وگو و در جهت رفع درخواست‌های آنان، دستورات لازم را صادر کرد.

حاجی‌میرزایی در زمانی که «حسین باغگلی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیاز داشت که برنامه‌های خود را برای فرهنگیان ارائه دهد نیز کمک او بود و این شرایط را در وزارتخانه فراهم کرد.

اما با انتخاب سرپرست آموزش و پرورش نیز، وزیر سابق آموزش و پرورش در اولین جلسه که روز جمعه پنجم شهریور تشکیل شد، حضور یافت و سکان وزارت را به دست او سپرد.

درباره عملکرد محسن حاجی‌میرزایی در دوره وزارت در گزارشی به طور مبسوط خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول