اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء از بندر پارسیان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در بازدید از بندر پارسیان گفت: بندر پارسیان یکی ازپروژه های مهم در به فعل رساندن ظرفیت های اقتصادی دریامحور است.

بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء از بندر پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سید حسین هوش السادات در حاشیه بازدید از بندر منطقه ویژه پارسیان بیان داشت: امروز تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای عبور از مشکلات اقتصادی باید همه در کنار هم و دست به دست بدهند تا مشکلات کشور رفع شود چرا که زمانیکه همه مسئولان در کنار هم جمع شویم دست خدا هم در پشتیبانی از ما خواهد بود.

وی اظهارداشت: امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است و در چندین سال پیاپی مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی طرح فرمودند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استای تحقق منویات مقام معظم رهبری فعالیت می کند.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه اقتصادهای بزرگ دنیا در کنار دریا و با توسعه ظرفیت بنادر ایجاد شده است، تصریح کرد: کشور ما در دهه های گذشته از ظرفیت بزرگ دریا و اقتصاد دریامحور غفلت داشته  است و با خط مشی مقام معظم رهبری طی سال های اخیر فعال سازی ظرفیت های بنادر بزرگ و کوچک در جنوب و شمال کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بندر پارسیان یکی از مهمترین بنادر تخصصی کشور است که در مرز میان سه استان مهم و استراتژیک هرمزگان، بوشهر و فارس قرار گرفته است. ظرفیتی که می تواند نقش اثرگذاری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

سردار هوش السادات تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تلاش خواهد کرد تا طبق برنامه زمان بندی فاز اول بندر پارسیان را در زمان مقرر آماده بهره برداری کند.

به گفته وی، ایمیدرو و به طبع آن وزارت صمت و قرارگاه سازندگی همکاری ها و تجربیات خوبی در کنار هم داشته اند که بندر پارسیان به عنوان یک پروژه بزرگ بندری در کشور می تواند الگوی توانمندی و تخصص جوانان ایرانی باشد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد و امیدواریم تزریق مالی هم سرعت بگیرید و شاهد بهره برداری سریع این پروژه ها باشیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول