اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

پانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

پانزدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا ۱۶ شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

پانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های برق و تجهیزات الکترونیکی، نانو تکنولوژی و مواد پیشرفته، فناوری‌های دیجیتال و IT، سلامت و تجهیزات پزشکی، عمران و معماری، هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر، اینترنت اشیا و مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری، ساختار و مدل کسب‌وکار خود را با مراجعه به نشانی https://www.co-up.org/techelite ثبت کنند.

پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح‌ها، تیم‌ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می‌شوند و در طی دوره‌ آماده‌سازی که شامل برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت‌های اساسی استارتاپ‌ها و راه‌اندازی کسب و کار، عملیاتی نمودن آن‌ها و مواجهه با این موارد در میدان عمل می‌باشد، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد می‌نمایند.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می‌شود و فرآیند عضویت با ارائه‌ اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می‌یابد. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد بررسی قرار گیرند.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌ها پس از پذیرش اولیه، به‌صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرامی‌گیرند و در طول دوره به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ای از کسب‌وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، واجد شرایط عضویت در مرکز رشد می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات، با شماره ۷۶۲۵۰۱۶۲-۰۲۱ و در صورت عدم پاسخگویی با ۷۶۲۵۰۲۵۰-۰۲۱ داخلی ۱۵۰۱ تماس حاصل نمایند. برای آشنایی بیشتر نیز شبکه‌های اجتماعی فضای کار اشتراکی کوآپ از طریق آدرس https://b2n.ir/z65250 در دسترس هستند.

گفتنی است، اکوسیستم پارک فناوری پردیس با وجود شرکت‌های بزرگ و متوسط موجود و شبکه‌ای از متخصصین و انجام بازدیدهای بین‌المللی، امکان تثبیت کسب‌وکارهای نوپا را فراهم می‌نماید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول