اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

خبری از جلسه کمیته فنی بسکتبال نیست/ نیمکت تیم‌ملی روی هوا!

با وجود گذشت چند هفته از المپیک کمیته فنی فدراسیون بسکتبال هنوز تشکیل جلسه نداده است.

خبری از جلسه کمیته فنی بسکتبال نیست/ نیمکت تیم‌ملی روی هوا!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال کشورمان که در المپیک 2020 توکیو حضور داشت با سه شکست مقابل چک، آمریکا و فرانسه به کار خود پایان داد، اما با وجود گذشت چند هفته از این رقابت‌ها هنوز خبری از تشکیل کمیته فنی و بررسی عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها نیست.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بعد از المپیک گفته بود گفته بود جلسه کمیته فنی را تشکیل و در مورد عمکرد فنی بررسی صورت خواهد، اما اینکه چرا تاکنون تشکیل نشده، شاید چندان اهمیتی برای مدیران فدراسیون نداشته است.

ضعف‌های فنی، حواشی روی نیمکت و درون تیم ملی در مدت آماده سازی و حتی در جریان مسابقات المپیک بسیار زیاد بود و کار به مصاحبه‌های تند بازیکنان علیه مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی هم کشیده شد.

با این وجود قرارداد شاهین طبع که تا پایان مسابقات کاپ آسیا بود، با لغو یک ساله این رقابت‌ها و اینکه شاهین طبع قبل از اعزام تیم اعلام کرد که کارش با تیم ملی تمام است، باید دید نیمکت روی هوای تیم ملی چه شرایطی را قبل از پنجره اول انتخابی جام جهانی که آبان ماه خواهد بود، پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول