اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتخاب نهایی شورای اسلامی شهر/ حمیدرضا الله یاری شهردار پرند شد

رئیس شورای اسلامی شهر پرند گفت: در انتخاب شهردار دو اولویت پاکدستی و سلامت شهردار همچنین داشتن توانایی اجرای پروژه‌های عمرانی و تکمیل زیرساخت‌های شهر مد نظر بوده است.

انتخاب نهایی شورای اسلامی شهر/ حمیدرضا الله یاری شهردار پرند شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حسین کسمرادی رئیس شورای اسلامی شهر پرند صبح امروز، در جلسه پایانی انتخاب شهردار شهر پرند که در محل شورا و با حضور اعضای شورا و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه روند انتخاب شهردار پس از روزها و ساعت‌ها بررسی به مرحله پایانی رسیده است، اظهار کرد: در انتخاب شهردار دو اولویت پاکدستی و سلامت شهردار همچنین داشتن توانایی اجرای پروژه‌های عمرانی و تکمیل زیرساخت‌های شهر مد نظر بوده است.

پس از سخنان رئیس شورای اسلامی شهر رای‌گیری به صورت علنی و شفاف انجام شد و حمیدرضا الله‌یاری با ۵ رای موافق به عنوان شهردار شهر پرند انتخاب شد.

لازم به ذکر است که جلسات بررسی و انتخاب شهردار به صورت علنی و با حضور برخی از اصحاب رسانه برگزار و به صورت زنده از طریق فضای مجازی قابل مشاهده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول