اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بازگشت بیت کوین به مرز 49 هزار دلاری/ بازار کاملا سبز ارزهای مجازی در معاملات امروز

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین تلاش می‌کند تا حضور خود در کانال 49 هزار دلاری را تثبیت کند.

بازگشت بیت کوین به مرز 49 هزار دلاری/ بازار کاملا سبز ارزهای مجازی در معاملات امروز

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین بیش از 3.5 درصد رشد کرد و هم اکنون 48 هزار و 956 دلار در حال معامله است.

طی ساعات گذشته البته بیت کوین توانسته چند باری از 49 هزار دلار عبور کند. قیمت کنونی تقریبا نسبت به هفته گذشته بی تغییر بوده و در حال حاضر ارزش کل بازار جهانی بیت کوین هم به 916 میلیارد دلار رسیده است.

در 24 ساعت گذشته 648 هزار بیت کوین به ارزش 31 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم‌اکنون به 18 میلیون و 799 هزار و 618 عدد رسیده است.

 اتریوم هم مانند بیت کوین رشد کرد و با 4.2 درصد افزایش قیمت 3241 دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو شگفتی ساز معاملات امروز بود و با رشد بالای 10 درصد به قیمت 2.82 دلار رسید. باینانس کوین 2 درصد افزایش قیمت داشت و 488 دلار دست به دست می‌شود. ریپل و دوج کوین هم هر کدام با حدود 6 درصد افزایش قیمت به ترتیب 1.16 دلار و 28 سنت در حال جابجا شدن هستند.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی امروز 4 درصد مثبت شد و به 2089 میلیارد دلار رسید. در این بازار 103 میلیارد دلار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به 11 هزار و 454 نوع رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول