اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

از سرگیری عملیات‌های «خشم شبانه»؛ چهار فلسطینی با گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند+تصاویر

در راستای بیانیه گروههای مقاومت، مردم نوار غزه در اردوگاه العوده فعالیتهای خشم شبانه علیه صهیونیستها را آغاز کردند تا اعتراض خود را به تداوم محاصره این منطقه نشان دهند.

از سرگیری عملیات‌های «خشم شبانه»؛ چهار فلسطینی با گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند+تصاویر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از ساکنان نوار غزه، شامگاه امروز شنبه، اعتراضات خود به محاصره این منطقه را در قالب فعالیتهای «خشم شبانه» نشان دادند.

خبرگزاری «سما» گزارش داد، تجمع ساکنان نوار غزه در اردوگاه العوده واقع در شرق «خانیونس» بوده است و نظامیان صهیونیست نیز معترضان فلسطینی را سرکوب کردند.

به گزارش سما، در جریان این سرکوبگری، چهار غیر نظامی فلسطین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده که حال یکی از این افراد، وخیم توصیف شده است.

 

منابع محلی نیز خبر دادند که نظامیان صهیونیست از گلوله جنگی و گازهای اشک‌آور استفاده می‌کنند تا معترضان را متفرق کنند. این اقدامات مردم فلسطین در اعتراض به تداوم محاصره نوار غزه توسط صهیونیستهاست.

به گفته این منابع، ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مرزهای غزه، تک تیرانداز و تانک مستقر کرده است. شبکه عبری «کان» هم گفت که نظامیان صهیونیست از گلوله علیه معترضان استفاده می‌کنند.

 

اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی خبر داد که تنش تدریجی با رژیم صهیونیستی از شامگاه امروز شنبه آغاز خواهد شد. این اتاق عملیات تأکید کرد که این افزایش تنش، در راستای خشم شبانه خواهد بود.

به گفته گروههای فلسطینی، از روز یکشنبه نیز با پرتاب بالن‌های آتش‌زا و حامل مواد منفجره آغاز خواهد شد؛ زیرا محاصره مداوم نوار غزه باعث شد که مردم فلسطین، زندگی شهرک‌نشینان نزدیک نوار مرزی با غزه را به جهنم و یک منطقه غیر قابل سکونت تبدیل کنند.

گروههای مقاومت فلسطین با بیان اینکه مطالبات مردم فلسطین روشن و عادلانه است و حق این ملت به شمار می‌رود، به اتاق عملیات رژیم صهیونیستی نسبت به هر گونه حمله به اعضای اتاق عملیات مقاومت فلسطین هشدار دادند و گفتند که در غیر این صورت، هزینه‌ سنگینی به آنان تحمیل خواهد شد.

 

گروههای مقاومت در پایان تهدید کردند: «احتمال اینکه میدان را ترک کنیم و آن را به موشک‌اندازان قهرمان مقاومت فلسطین تحویل دهیم، بسیار قوی است تا از جوانان انقلابی ما دفاع کنند. اگر دشمن به مطالبات ما تن ندهد، چیزهای بسیاری در چنته داریم».

یگان خشم شبانه فلسطین، پیشتر به انجام عملیات خشم شبانه استثنایی در شب عید قربان فراخوانده بود تا به اشغالگران این پیام داده شود که عید فلسطینی‌ها مبارزه و شادی آنها با مقاومت است. 

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول