اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی

جشنواره قصه گویی که با شعار «آینده ساختنی است» موضوعات خود را «امیدها و آرزوها»، «شادی‌ها و غم‌ها» و «ایثار و از خودگذشتگی» اعلام کرده بود.

معرفی برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی

به گزارش خبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، برگزیدگان استانی بیست‌ و سومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی این روزها برای رقابت در مرحله دوم بخش‌های ملی و آیینی-سنتی آماده می‌شوند.

این درحالی است که داوران 6 استان دیگر کشور نیز در ادامه با در نظر گرفتن امتیازهای به دست آمده برگزیدگان را در سه گروه مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، دختران و پسران و زنان و مردان معرفی کرده‌اند.

این جشنواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار می‌شود موضوعات خود را «امیدها و آرزوها»، «شادی‌ها و غم‌ها» و «ایثار و از خودگذشتگی» اعلام کرده بود.

در بخش ملی و گروه مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها احمد پروستان با قصه‌ «خوبی در برابر خوبی»، شهین راضی کیوی با قصه‌ «مورچه و کرم شب‌تاب» و عالیه اسدپور با قصه‌ «فاطما» رتبه اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین از گل‌اندام عسگری با قصه‌ «خان» تقدیر شد.

در گروه زنان و مردان همین بخش لیلا خلیفه سقا با قصه‌ ناغلسئز بئشیک(گهواره‌ بی قصه) رتبه نخست را به دست آورد. لیلا مستعلی‌زاده با قصه‌ «سفر مرد بی‌لبخند» و سنا زارعی با قصه‌ «پهلوان‌پنبه» رتبه دوم و سوم این رقابت بودند و سارا وطن‌خواه با قصه‌ «سفر مرد بی لبخند» شایسته تقدیر شناخته شد.

هیات داوران در گروه دختران و پسران ضمن تقدیر از عسل سیدزاده با قصه‌ «سرزمین آفتاب»، جایزه اول تا سوم را به فاطمه حسینی آلنی با قصه‌ «پسته و هفت برادر»، حدیث محسن‌زاده با قصه‌ «یاخشلیقا یاخشلیق» و هستی عبادی با قصه‌ «خرس دم‌کوتاه» اعطا کردند.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول