اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«ضریب هوشیاری 3» دیدنی شد/ روزنه‌ای تازه در درمان بیماران مرگ مغزی

مستند Gcs3 (ضریب هوشیاری 3) به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی روایتی تصویری از یک اتفاق مهم در دنیای پزشکی، آماده پخش شد.

«ضریب هوشیاری 3» دیدنی شد/ روزنه‌ای تازه در درمان بیماران مرگ مغزی

به گزارش خبرگزاری فارس، این  فیلم مستند رونمایی از یک اتفاق مهم در دنیای پزشکی است و  به روش منحصر به فردی برای نجات جان بیمارانِ در شرف مرگ مغزی پرداخته است.

مستند Gcs3 در 50 دقیقه آماده نمایش شده و شامل تصاویر مستند از بیمارانی است که با این روش درمان شدند. نمایش وضعیت آنان پیش و پس از عمل و حتی سال‌ها بعد از  جراحی، بخش هایی از مستندات پزشکان ایرانی برای اثبات ادعای موثر بودن این روش درمانی است. همچنین مروری بر مقالات پزشکی مرتبط با این موضوع انجام شده و مستندات علمی پژوهشی نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

تحقیق ، نگارش و کارگردانی این مستند را ابراهیم شفیعی بر عهده داشته و از دیگر عوامل آن می توان به  بازیگران: ابراهیم لطیفی، سهیل محبی، سها پورحاتمی، فهیمه گردان، علی خونساری، بیتا علیمحمدی ، مدیر فیلمبرداری : سجاد سبحانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: جواد کاهه، مدیر صدابرداری: جلال سعادت یار، تدوین : مهدی توسلی، طراح گریم: زهرا عباسی، طراح صحنه و لباس: ابراهیم لطیفی، صداگذار: جلال سعادت یار، موسیقی: اکبر بلالی، عکاس: امیر ایزدی، مدیر تولید: امین رضئی، مدیر تدارکات: علیرضا نظری، روابط عمومی مطهره کشاورز محمدیان  و مشاور پروژه: وحید جلیلوند اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول